دوشنبه 9 مهر 1403

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در روز هشتم تبلیغات تلویزیونی چه گفتند؟

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در روز هشتم تبلیغات تلویزیونی چه گفتند؟

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خلاصه‌ای از اظهارات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در برنامه‌های تلویزیونی روز هشتم تبلیغات به شرح زیر است: زاکانی در برنامه میزگرد اقتصادی: برخورد با گردن کلفت‌ها تخصص بنده است. در 12 سال دوره قالیباف یک سال فقط بالای 100 درصد بودجه شهرداری محقق شد. من به شدت دنبال شفافیت هستم. دولت باید پای خود را از اقتصاد جمع کند. ویژگی مسؤول این است که شناخت...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خلاصه‌ای از اظهارات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در برنامه‌های تلویزیونی روز هشتم تبلیغات به شرح زیر است: زاکانی در برنامه میزگرد اقتصادی: برخورد با گردن کلفت‌ها تخصص بنده است. در 12 سال دوره قالیباف یک سال فقط بالای 100 درصد بودجه شهرداری محقق شد. من به شدت دنبال شفافیت هستم. دولت باید پای خود را از اقتصاد جمع کند. ویژگی مسؤول این است که شناخت و تخصص داشته باشد. موضوع بعدی اینکه سلامت باشد و در نهایت عرضه داشته باشد. در حوزه سیاسی و ارتباط با اقتصاد سیاست ما این است که دخالتی در اقتصاد نداشته باشیم. امروز داشتن مسکن تبدیل به آرزو شده است. قالیباف در گفت و گوی ویژه خبری: 

من هر وعده‌ای دادم عمل کردم. سهام عدالت بدتر از شرکت‌های خصوصی شده است. اتفاقی که در دهه 90 افتاد که نقدینگی 25 برابر شد و رشد انچنانی نداشتیم، سفره‌ها کوچکتر شد. بین نیرو‌های شرکتی و رسمی ناعدالتی درست کردیم. در طرحی که دارم، ما عقب ماندگی دستمزدی را پر خواهیم کرد. ما اقدام را در مقابل اقدام انجام می‌دهیم. یک دختر و دو پسر دارم که زندگی خودشان را دارند، آن‌ها در ایران هستند و در تهران زندگی می‌کنند. پورمحمدی در برنامه میزگرد فرهنگی: هنر نباشد زندگی تلخ و خشک می‌شود. طراحی و مدیریت مقابله با ناهنجاری‌ها را باید به خود زنان بسپاریم نه برخورد‌ها را. مساله زنان را باید جدی‌تر بگیریم از ظرفیت زنان خیلی بهتر می‌توانیم استفاده کنیم. کف خیابان جای احترام و انضباط و حرمت گذاری اجتماعی است، جای بزن و بکوب و بگیر و ببند نیست. جامعه هنری ما نیاز به امنیت دارد و نقطه قوت پورمحمدی این است که سابقه امنیتی دارد. پزشکیان در برنامه میزگرد سیاسی:  ما باید در وهله اول، دست از دعوا کردن و اختلاف برداریم. بنده 40 کشور را مطالعه کرده ام. اگر می‌خواهم سازمان من درست باشد، باید به سمت تربیت نیروی انسانی بروم. بعد از عملیات طوفان الاقصی و اقتدار منطقه ای، با دست بازتری می‌توانیم در مذاکرات بشینیم. موضوع خصوصی سازی در بانک جهانی و اصل 44 قانون اساسی آمده است. با وجود اینکه رتبه دوم در ذخایر گازی دنیا را داریم، همچنان با مشکل تامین گاز مواجه هستیم. بار‌ها گفته ام که کارشناس سیاست خارجی نیستم جلیلی در جمع مردم کرج: جهان 200 کشور دارد من منافع و حقوق ملت را معطل دو یا سه کشور نمی‌کنم. امروز شنیدم (آقای ظریف) گفتند بایدن فرق می‌کرد، اگر فرق می‌کرد در 9 ماه زمان شما بایدن بود چرا این حرکت را ادامه ندادید؟ اگر این مسیر درست بود چرا این کار را ادامه ندادید؟ خود دشمن می‌گوید راهبرد ما شکست فاحش خورد؛ خود وزیر خارجه‌شان در سنای آمریکا گفت ایرانی‌ها توانسته اند، اما این فرد باز می‌گوید ما نتوانسته ایم. با کدخدا توافق کردند، ولی طرف مقابل یک طرفه از برجام خارج شد.