چهارشنبه 13 تیر 1403

نتایج کنکور

نتایج کنکور

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز پژوهش‌های مجلس، رقابت شدید برای ورود به آموزش عالی کشور را سبب استفاده از روش‌های نامتعارف عنوان کرد و از ورود مجلس برای مقابله موثر با تخلفات و جرائم در آزمون‌های سراسری خبر داد.

وب‌گاه الف

موضوع عدالت آموزشی و کیفیت مدارس دولتی، دغدغه تازه‌ای نیست؛ هرساله برنامه‌هایی به منظور ارتقای کیفیت مدارس دولتی با نیم نگاهی به اسناد بالادستی طراحی و اجرا می‌شود، اما نمود عینی ملموسی نمی‌یابد و نمی‌توان طعم کیفیت آموزش را در همه مدارس دولتی چشید.

خبرگزاری دانا

ریحانه کاظمی گفت: داوطلبان به هیچ عنوان گول بازار مشاوره های تضمینی را نخورند، زیرا هیچ تضمینی برای انتخاب 100 درصدی وجود ندارد.

خبرگزاری تسنیم

آزمون سراسری 1401 با اعلام نتایج اولیه به مراحل پایانی نزدیک می‌شود و امسال هم تقریبا دانش‌آموزان مدارس دولتی از چرخه رقابت برای حضور در میان نفرات برتر کنکور و آزمون‌های علمی حذف شده‌اند و صرفا مدارس غیردولتی یا خاص در این رقابت جای دارند!

وب‌گاه فرارو

از بین 40 داوطلب برتر کنکور امسال، تنها 2 نفر یکی در مدرسه دولتی و دیگری در مدرسه نیمه‌دولتی درس خوانده بودند. 29 داوطلب یا به بیان دیگر 72 درصدی کل رتبه‌های برتر در مدارس استعداد‌های درخشان تحصیل کرده‌اند.

وب‌گاه الف

نتایج کنکور سراسری 1401 از لحظاتی پیش بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

داوطلبان مجاز می‌توانند از روز دوشنبه هفدهم تا روز شنبه بیست و دوم مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org فرم انتخاب رشته کنکور سراسری خود را تکمیل کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج کنکور سراسری سال 1401 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه 55 آنلاین

نتایج کنکور سراسری 1401 اعلام شد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نتایج کنکور سراسری 1401 از لحظاتی پیش بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت از آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش با هدف به روز رسانی اطلاعات مشاوران پایگاه‌های انتخاب رشته، یک دوره آموزشی برخط با حضور بیش از 1200 کارشناس انتخاب رشته برگزار کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس سازمان سنجش با اشاره به اعلام نتایج کنکور سراسری 1401 گفت: نتایج اولیه آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به صورت کارنامه امشب منتشر می‌شود.

وب‌گاه فرارو

در مورد علت تاخیر اعلام نتایج آزمون سراسری 1401 نیز مسئولان این سازمان معتقدند که افزایش تعداد پاسخنامه‌ها زمان اعلام نتایج طولانی‌تر شده است. آن‌ها می‌گویند که تعداد پاسخ‌نامه‌های داوطلبان امسال نسبت به سال‌های گذشته 3.5 تا چهار برابر افزایش یافته است. در واقع سازمان سنجش برای جلوگیری از هرگونه تقلب و دقت بیشتر چند دفترچه و چند پاسخنامه در کنکور 1401 ارائه داد. اما اکنون آن‌ها نگفته...

وب‌گاه الف

رئیس سازمان سنجش با اشاره به اعلام نتایج کنکور سراسری 1401 گفت: نتایج اولیه آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به صورت کارنامه امشب منتشر می‌شود.

وب‌گاه تابناک