چهارشنبه 13 تیر 1403

نتایج کنکور

نتایج کنکور

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان دعوت به مصاحبه فرهنگیان اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این فرد 30 ساله ساکن شهرک گلستان است که پس از رهایی از خودکشی با حضور مامورین اورژانس و نیروی انتظامی تحویل بیمارستان شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محسن تنابنده، پستی درباره نتایج کنکور در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

وب‌گاه 55 آنلاین

این روزها با اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری 1401 به مرحله انتخاب رشته کنکور رسیده‌ایم که برای تمام داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها بسیار حائز اهمیت بوده و سرنوشت‌ساز است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نتایج کنکور 1401 در روز‌های اخیر منتشر شد و چهره‌های برتر این رقابت علمی معرفی شدند، موضوعی که در کنکور سال جاری بیش از همه موضوعات خبرساز شد، مسئله تخلفات صورت گرفته در آزمون سراسری بود. بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش‌های مجلس در این خصوص، گفت: در دهه‌های اخیر رقابت شدید برای ورود به آموزش عالی کشور موجب شده است تعداد معدودی از داوطلبان از روش‌های...

خبرگزاری تسنیم

رییس مرکز پژوهش های مجلس گفت رقابت شدید برای ورود به آموزش عالی کشور موجب استفاده تعداد معدودی از داوطلبان از روش های نامتعارف برای ورود به دانشگاه ها شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: مجلس به دلیل حساسیت بالای خود نسبت به آبروی خانوادگی مردم و مقابله با متقلبان اقدام به اصلاح قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری نموده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی به دلیل حساسیت بالای خود نسبت به آبروی و اعتبار خانوادگی مردم از یک سو و حفظ عدالت در آزمون‌های سراسری و مقابله با متخلفان و متقلبان اقدام به اصلاح قانون فوق و روز آمدسازی آن نموده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

گفت‌وگوی محمدرضا یزدانپرست، روزنامه‌نگار و مجری تلویزیون با دکتر بهمن بهمنی، روان‌شناس درباره آقاپسری که بعد از 4بار شرکت در کنکور و قبول‌نشدن در رشته و دانشگاهی که می‌خواست، اقدام به خودکشی کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با اشاره به استفاده تعداد معدودی از داوطلبان از روش‌های نامتعارف برای ورود به دانشگاه‌ها، از ورود مجلس برای مقابله با تخلفات و جرائم در آزمون‌های سراسری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فراخوان مصاحبه فرهنگیان برای داوطلبان کنکور 1401 در هفته اول شهریور انجام می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس، رقابت شدید برای ورود به آموزش عالی کشور را سبب استفاده از روش‌های نامتعارف عنوان کرد و از ورود مجلس برای مقابله موثر با تخلفات و جرائم در آزمون‌های سراسری خبر داد.