دوشنبه 11 تیر 1403

نتایج کنکور

نتایج کنکور

خبرگزاری تسنیم

معاون وزارت آموزش و پرورش از ورود سازمان بازرسی کشور به موضوع تنوع مدارس خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ساعد هدایتی، به دلیل ابتلاء به کرونا سه روز در بیمارستان بستری بوده و امروز مرخص شده است.

خبرگزاری دانا

آموزش و پروش با مشکلات زیادی در حوزه نیروی انسانی مواجه است و آموزش و پرورش برای رفع این مشکل روش های مختلفی را در دستور کار قرار داده است که یکی از روش های حل این مشکل بکارگیری 50 هزار بازنشسته در سطح کشور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهلت انتخاب رشته کنکور 1401 تمدید شد.

وب‌گاه عصر ایران

عواملی مثل طبقاتی شدن آموزش، تولید نابرابری اجتماعی و دوری از عدالت آموزشی را نمی توان در نتایج بی‌اثر و کمرنگ بدانیم. هر ساله نفرات برتر کنکور از دل مدارس سمپاد و غیر دولتی می‌آیند و مدارس دولتی دست خالی هستند.

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله سیدحسن عاملی: تبعیض بزرگ آموزشی و بی عدالتی در سیستم آموزش کشور رخ داده است به طوری که از 40 نفر اول دانش آموز برگزیده کشور در کنکور سراسری فقط یک دانش آموز در مدرسه دولتی عادی درس خوانده است و بقیه همه از مدارس استعدادهای درخشان و غیرانتفاعی های خاص است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه اردبیل نتایج کنکور سراسری امسال را هشدار بزرگی برای مسئولان و نگرانی عمیقی برای خانواده‌ها دانست و گفت: این نتایج نشان میدهد که تبعیض بزرگ آموزشی و بی عدالتی در سیستم آموزش کشور رخ داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه اردبیل نتایج کنکور سراسری امسال را هشدار بزرگی برای مسئولان و نگرانی عمیقی برای خانواده‌ها دانست و گفت: این نتایج نشان میدهد که تبعیض بزرگ آموزشی و بی عدالتی در سیستم آموزش کشور رخ داده است.

خبرگزاری دانا

امام جمعه اردبیل به پرتاب ماهواره خیام به فضا اشاره کرد و گفت: پرتاب ماهواره خیام به فضا علی رغم تحریم‌ها نشان از اقتدار علمی استثنایی ایران اسلامی است.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نتایج کنکور سراسری را هشدار بزرگی برای مسئولان و نگرانی عمیقی برای خانواده‌ها دانست و با تاکید بر اینکه آموزش نباید طبقاتی شود، گفت: دولت محترم و کمیسیون آموزش مجلس حتماً چاره‌سازی کنند چرا که اولین شرط عدالت، ایجاد فرصت‌های برابر رشد است.

خبرگزاری دانا

ائمه جماعت سیستان و بلوچستان در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته نماز ضمن گرامیداشت مناسبت های هفته به روز مقاومت اسلامی اشاره کردند و از مقاومت اسلامی را یکی از درس های بزرگ عاشورا عنوان کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام در سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به انتشار دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1401، گفت: جداول رشته محل‌های جدید و اصلاحات رشته محل‌ها در اطلاعیه سازمان سنجش اعلام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو کودک 9 و 12 ساله اهل شهر کوهدشت از توابع استان لرستان به نام‌های امیرمحمد ابولوفایی و فرهاد خدایی اول هفته جاری اقدام به خودکشی و به زندگی خود پایان دادند.

وب‌گاه عصر ایران

تمام داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری 1401 که که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد هستند به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی می توانند تا ساعت 24 روز جمعه 28 مرداد انتخاب رشته کنند.

خبرگزاری مهر

پژوهشگر آموزشی گفت: آیا شغل مورد نظر شما یک درخواست جدی درونی یا هوسی زودگذر است اگر با انجام آن کار شما از زمان، مکان و خود غافل می‌شوید یعنی در آن کار غرق می‌شوید آن شغل مناسب شماست.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه رقابت در کنکور و ورود به دانشگاه‌های برتر نیازمند امکانات حداقلی است که در مدارس دولتی این امکانات وجود ندارد، به این سؤال پاسخ داد که چرا "دانش‌آموزان مدارس دولتی عادی" از جمع برترین‌های کنکور حذف شده‌اند؟!