چهارشنبه 13 تیر 1403

نتایج کنکور

نتایج کنکور

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اولین انحراف در نظام آموزشی در دهه هفتاد در دولت پس از جنگ با پیاده کردن نئولیبرالیسم بود، از طرفی برای ثبت در تاریخ می‌گویم دومین انحراف نظام آموزشی کشور که پس از دهه 70، راه را برای صعود طبقه پایین و فرودست می‌بندد، همین مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی است، به عبارتی با اجرای این مصوبه فرزند کارگر تا آخر عمر کارگر و فرزند پزشک نیز پزشک خواهد ماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

داوطلبی از استان آذربایجان شرقی که سال 85 فارغ التحصیل شده است، می‌گوید: در گروه آزمایشی هنر و تجربی شرکت کردم، اما کارنامه کنکور تجربی برایم صادر نشد و سازمان سنجش پیام داد «کارنامه شما در این مرحله صادر نشده و نیازمند بررسی فنی است» شماره تماس‌هایی را برای پیگیری موضوع اعلام کرده بودند، اما به دلیل عدم پاسخگویی ناچار شدم به صورت حضوری مراجعه کنم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نادری گفت: آموزش پولی راهِ ورود طبقه پایین جامعه به دانشگاه‌های برتر کشور می‌بندد.

خبرگزاری مهر

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه آموزش پولی راه را برای ورود طبقه پایین جامعه به دانشگاه‌های برتر کشور می‌بندد، گفت: مافیای کنکور با جنجال رسانه‌ای به دنبال نفوذ به آموزش‌و پرورش است.

وب‌گاه فرارو

داوطلبی از استان آذربایجان شرقی که فارغ التحصیل سال 85 است، می‌گوید: در گروه آزمایشی هنر و تجربی شرکت کردم، اما کارنامه کنکور تجربی برایم صادر نشد و سازمان سنجش پیام داد «کارنامه شما در این مرحله صادر نشده و نیازمند بررسی فنی است» شماره تماس‌هایی را برای پیگیری موضوع اعلام کرده بودند، اما به دلیل عدم پاسخگویی ناچار شدم به صورت حضوری مراجعه کنم.

خبرگزاری تسنیم

در حالیکه کارنامه داوطلبان کنکور امسال همزمان با اعلام نتایج، صادر شده اما برخی داوطلبان کنکور از عدم صدور کارنامه خود خبر می‌دهند! سازمان سنجش به این داوطلبان گفته که کارنامه شما باید بررسی شود بنابراین یک ماه صبر کنید!

وب‌گاه مشرق نیوز

این روزها تحلیل کنکور 1401 نقل محافل شده است و البته نگرانی‌هایی را نسبت به وضعیت مدارس دولتی به وجود آورده است.

وب‌گاه فرارو

با اعلام اسامی 40 نفر برتر کنکور 1401 در گروه‌های آزمایشی مختلف مشخص شد امسال نیز رتبه‌های برتر در تصاحب مدارس خاص است و از میان نفرات برتر کنکور امسال صرفاً یک دانش‌آموز در مدرسه دولتی عادی تحصیل کرده است! 29 نفر از مدارس استعداد‌های درخشان، 9 نفر مدارس غیرانتفاعی و یک نفر مدارس نمونه دولتی بودند!

خبرگزاری تسنیم

مدارس استعدادهای درخشان و مدارس خاص غیرانتفاعی با پوشش 3 درصدی آموزش در کل کشور، سهم 95 درصدی از رتبه‌های برتر کنکور امسال را از آن خود کرده‌اند! آنچه نسبت به گذشته تغییری نداشته، تراژدی تلخ تضعیف روز به روز مدارس دولتی و پیشتازی مدارس غیردولتی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهران غفوریان با انتشار عکسی در کنار سید مجید بنی فاطمه مداح معروف، از حضورش در هیات ریحانه الحسین (ع) و مراسم عزاداری امام حسین (ع) خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعلام نتایج کنکور سراسری و به دنبال آن تعیین زمان انتخاب رشته داوطلبان داغ‌ترین خبر کشور در حوزه دانشگاهی طی هفته‌ای که گذشت بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته رئیس سازمان سنجش آموزش کشور مهلت انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری از 17 مرداد آغاز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سامانه راهنمای انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری 1401 آغاز به کار کرد.