دوشنبه 11 تیر 1403

نتایج کنکور

نتایج کنکور

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه آموزش و پرورش برای کنکور 1402 اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنکور سال جاری قرار نیست پرونده سر‌راست و مشخصی داشته باشد. بعد از بلوایی که در مورد لو رفتن سوالات و تقلب‌های آشکار بلافاصله پس از برگزاری کنکور 1401 بالا گرفت، حالا نوبت مچ‌گیری از داوطلبانی است که به ادعای سازمان سنجش، کارنامه آنها با سوابق تحصیلی‌شان نمی‌خواند. این گروه کارنامه کنکورشان در گرو سازمان سنجش است و فعلا تا تعیین تکلیف‌شان، امکان انتخاب رشته ندارند، اگرچه فرصت را از...

خبرگزاری دانا

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از تصویب هماهنگ طرح ویژه جذب رتبه‌های برتر کنکور سراسری و برگزیدگان المپیاد دانش‌آموزی در رشته‌های هدف اولویت‌دار کشور توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت درباره استفاده از سهمیه ایثارگری در کنکور 1401 مصوبه جدیدی تصویب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تکلیف آموزش و پرورش در کنکور 1402 مشخص شد.

وب‌گاه عصر ایران

فعالیت مشاوران زرد برای انتخاب رشته قطعاً سوداگری است و از سوی دیگر، چون خارج از آموزش و پرورش اقدام می‌کنند، هر جور دلشان می‌خواهد رفتار می‌کنند و هر قدر تیغشان ببرد، پول می‌گیرند

وب‌گاه مشرق نیوز

با صدور کارنامه اولیه کنکور و آغاز مهلت انتخاب رشته، این‌بار نوبت مشاوران زرد انتخاب رشته کنکور است که همچون مافیای کنکور رؤیا بفروشند!

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: با صدور کارنامه اولیه کنکور و آغاز مهلت انتخاب رشته، این‌بار نوبت مشاوران زرد انتخاب رشته کنکور است که همچون مافیای کنکور رؤیا بفروشند!

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو کارگر در شهرستان چوار خودکشی کردند.

خبرگزاری مهر

دانشگاه تهران برای نخستین بار در بین 300 دانشگاه برتر دنیا در رتبه بندی وبومتریکس قرار گرفت.

وب‌گاه منیبان

از دهه 70 یک انحراف جدی در نظام آموزشی کشور در دولت پس از جنگ ایجاد شد و معتقدم این انحراف روز به روز در حال بیشتر شدن است؛ انحراف نامبرده پولی کردن آموزش نام دارد که این پولی شدن امروز حتی در مدارس سمپاد نیز وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - حدود یک ماه پیش که ماراتن کنکور سراسری برای ورود به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برگزار شد، بسیاری از دانش‌آموزان و خانواده‌ها دلخوش به این بودند که به زودی با اعلام نتایج این آزمون پراضطراب، میوه تلاش‌های شبانه‌روزی و حمایت‌های بی‌دریغ خود را با کسب رتبه‌ای مطلوب خواهند چید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای برخی داوطلبان کنکور کارنامه صادر نشده است!

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری هوشمندانه عمل کنند و به هیچ عنوان فریب افراد سودجو را نخورند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرآیند انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز شده در کنکور 1401 از امروز هفدهم مرداد ماه شروع می‌شود.

وب‌گاه الف

نادری گفت: آموزش پولی راهِ ورود طبقه پایین جامعه به دانشگاه‌های برتر کشور می‌بندد.