یک‌شنبه 15 مهر 1403

نتایج کنکور

نتایج کنکور

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی و آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حوزه آموزش و پژوهش در هفته‌ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه‌ای از آن‌ها را می‌توانید در ادامه مرور کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر هر خبر این گزارش می‌توانید تنها روی عنوان آن موضوع کلیک کنید. زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری و ارشد 99 مشخص شد فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: طبق پیش‌بینی‌ها نتایج...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو - محدثه ابراهیمی؛ باوجود آن‌که قبل از شکل‌گیری انقلاب اسلامی تعداد اندکی از مدارس، خصوصی بودند اما پس از انقلاب، شورای عالی انقلاب فرهنگی در یکم تیرماه 1359، همان تعداد اندک مدارس خصوصی را به مدرسه دولتی تبدیل کرد؛ اکثر هزینه‌های آموزش را دولت تقبل می‌کرد و آموزش طبق قانون برای همه رایگان بود اما این رویه امروزه تقریبا برعکس شده است. در برخی از شهرها مانند...

خبرگزاری مهر

تبریز - شاید شیوع ویروس کرونا و یا عدم کیفیت آموزش‌های مجازی هر چه که بود با اعلام نتایج کنکور در سال جاری، استان آذربایجان شرقی بر خلاف سال‌های گذشته با کاهش چشمگیر رتبه‌های برتر روبرو شد.

خبرگزاری دانشجو

فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره اعلام نتایج کنکور‌های سراسری 99 بیان کرد: طبق پیش‌بینی‌ها نتایج کنکور کارشناسی ارشد 99 هفته پایانی مهرماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود. سخنگوی سازمان سنجش آموزش اعلام کرد: با توجه به اتمام زمان انتخاب رشته پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری امسال نتایج نهایی کنکوری‌های امسال هفته...

خبرگزاری مهر

معاون حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش گفت: 87.5 درصد کسانی که در کنکور شرکت می‌کنند، با سابقه تحصیل، جذب دانشگاه می شوند و همین موضوع انگیزه شرکت در کنکور را کم کرده است.

خبرگزاری مهر

آزمون زبان MSRT در سال 1399 امروز جمعه 11 مهر بعد از تاخیری که به دلیل شیوع ویروس کرونا در برگزاری آن ایجاد شده بود، برگزار می شود.

خبرگزاری ایسنا

مستند «سد در سد» با موضوع کنکور و پشت پرده فعالیت‌های مافیای کنکور به پخش تلویزیونی رسید.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نحوه ثبت‌نام داوطلبان برای کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به زودی اعلام می‌شود.