یک‌شنبه 15 مهر 1403

نتایج کنکور

نتایج کنکور

خبرگزاری ایسنا

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی تعیین تکلیف نهایی برنامه آموزشی ترم آینده دانشجویان این دانشگاه طی چند روز آینده خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - روایت زندگی یک زوج پرستار شاغل در بخش کرونای بیمارستان پیمانیه جهرم، بیانگر روزهای تلخ و شیرینی است که گاهی بغض از دست رفتن هم وطنشان تا روزها همراه آنهاست و گاه برگشت به زندگی همنوعشان، اشک شوق از دیدگان آنها جاری می‌سازد، ما نیز کمک کنیم از رنج مدافعان سلامت در این راه بکاهیم و شادی را به روزهای زندگیشان هدیه کنیم.

خبرگزاری تسنیم

شناسایی مصادیق تعارض منافع در آموزش و پرورش به‌ویژه در بحث مدرسه‌داری مسئولان براساس "بخشنامه تعارض منافع"، گام مثبتی است اما بخشنامه اخیر وزیر آموزش و پرورش دارای "رخنه بزرگی" است که باید برای آن چاره‌ای اندیشید! در غیر این صورت...

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت گفت: با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع کرونا، احتمالا مصاحبه دکتری بصورت مجازی برگزار شود اما تصمیم ما منوط به نظر مستقیم دانشکده ها خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا

وزیر علوم با تاکید بر اینکه آموزش ترم آینده دانشجویان جدیدالورود حضوری است، گفت: فعلا برنامه این است که دانشگاه‌ها اگر بتوانند کلاس‌های آموزشی دانشجویان جدیدالورود را به صورت حضوری شروع کنند. چرا که آنها باید محیط دانشگاه را بشناسند و با اساتید آشنا شوند و به طور کلی از محیط دانشگاهی آشنایی کسب کنند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد آن دسته از مشمولان متقاضی شرکت در کنکور که معافیت تحصیلی و فرجه یکساله‌شان برای تحصیل به پایان رسیده باید پس از کنکور خود را برای اعزام به سربازی معرفی کنند اما با آغاز کلاس‌های درسی از خدمت ترخیص خواهند شد.

خبرگزاری مهر

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از ترخیص سربازانی که در دانشگاه قبول شده اند با شروع کلاس ها خبر داد و گفت: پیش تر با اعلام نتایج سربازان ترخیص می‌شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی، با بیان اینکه قطعا 50 درصد کلاس‌ها در سال تحصیلی جدید به صورت مجازی برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌ریزی شده تراکم خوابگاه‌ها نیز به حداقل برسد و تنها یک تا دو نفر در هر اتاق اقامت داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «ممکن است نیاز باشد مدارس از اول یا هفتم شهریور باز باشد و دست آموزش و پرورش در این زمینه باز است اما ما مبنا را روز پانزدهم شهریورماه می‌گذاریم.» این جمله رییس جمهوری در آخرین روز خرداد 99 در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا بود؛ موضوعی که به مهمترین خبر هفته گذشته حوزه آموزش کشور بدل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ابتدا به فکر اقامت در تهران بودم‌. اما پس از مراجعه به چند بنگاه دریافتم پرداخت هزینه اجاره‌خانه در تهران با درآمد من سازگار نیست و بهتر است محل سکونت من قم باشد.

وب‌گاه الف

آخرین وضعیت اجرای طرح جریمه مشمولان غایب، چگونگی اعزام سربازان در شرایط کرونایی، تعیین تکلیف اعزام مشمولان بیمار و چگونگی شرکت در آزمون‌های سراسری از جمله مواردی است که رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح، تشریح کرد.