یک‌شنبه 15 مهر 1403

نتایج کنکور

نتایج کنکور

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان سنجش آموزش کشور نتایج کنکور کارشناسی ارشد را اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی با بیان اینکه مشمولان کنکوری فارغ التحصیل سال 98 تا پایان شهریورماه مهلت معرفی دارند، گفت: مشمولان از حداکثر مهلت تعیین شده استفاده کنند و مشمولان مجاز به انتخاب رشته نیز می توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را تا اول آذر ماه تمدید کنند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه مشمولان کنکوری فارغ التحصیل سال 98 تا پایان شهریورماه مهلت معرفی دارند، گفت: مشمولان از حداکثر مهلت تعیین شده استفاده کنند و مشمولان مجاز به انتخاب رشته نیز می توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را تا اول آذر ماه تمدید کنند.

خبرگزاری مهر

مدیرکل برنامه ریزی آموزش عالی گفت: ثبت نام دانشجویان جدید در دانشگاه ها از اواخر مهر 99 آغاز می شود.

خبرگزاری مهر

رئیس اتحادیه موسسات و دانشگاه‌های غیرانتفاعی گفت: براساس دستورالعمل وزارت علوم برای تمام دانشگاه ها دانشجویان نورود در سال تحصیلیجدی 3 هفته به صورت حضوری در دانشگاه ها حاضر می شوند.

خبرگزاری ایسنا

رییس سازمان سنجش آموزش کشور پیش بینی کرد که میزان استقبال برای حضور در رشته های بدون آزمون و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پس از اعلام نتایج کنکور افزایش می یابد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: با توجه به تعویق در برگزاری کنکور سراسری امسال پذیرش دانشجویان جدید در این دانشگاه از نیمسال بهمن ماه انجام می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

یک متخصص روانشناس کودک و نوجوان با اشاره به استرس و اضطراب ناشی از اعلام نتایج کنکور در نوجوانان گفت: کنکور انتهای راه نوجوانان نیست و الزاما همه نوجوانان نمی توانند از نظر تحصیلی موفق باشند، لذا بهتر است والدین از کودکی استعداد فرزندانشان را بیابند و به جای ایجاد تنش در خانواده، باور داشته باشند افرادی که می توانند در حیطه استعداد خود قدم بردارند، موفق‌تر از کسانی هستند که رتبه‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به اعلام نتایج کنکور دکتری 99 در روز شنبه یکم شهریورماه، سازمان سنجش آموزش کشور دفترچه راهنمای انتخاب رشته این آزمون را دیروز، یکشنبه دوم شهریورماه در دسترس داوطلبان مجاز شده قرار داد. مجازین به انتخاب رشته کنکور دکتری سال 99 لازم است ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته از ساعت 16 امروز، دوشنبه سوم شهریورماه با مراجعه به سایت...

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - پیمودن راه سوادآموزی تا قبولی در رشته پزشکی و دایر کردن مطب بسیار سخت و دشوار است اما پزشکانی مانند دکتر "مدینه ارژنگی"هستند که این راه پرمشقت تا پزشک شدن را متفاوت‌تر از دیگران طی کرده اند.

خبرگزاری دانشجو

فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: نتایج کنکور دکتری 99 در سایت سنجش اعلام شد از هم‌اکنون داوطلبان با مراجعه به سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org می‌توانند نسبت به مشاهده کارنامه اولیه آزمون خود اگاه شوند. سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: کل مجازین آزمون دکتری 99 به تعداد 116040 نفر است که 62938 نفر در دوره...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: تلاش می کنیم با فشرده سازی فرآیند مصاحبه ها و بخش های عملی کنکور 99، نتایج را زودتر از هفته اول آبان ماه اعلام کنیم.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: آزمون MSRT اواخر شهریور ماه با اولویت دانشجویان دکتری برگزار می شود.