یک‌شنبه 15 مهر 1403

نتایج کنکور

نتایج کنکور

خبرگزاری ایسنا

رئیس مرکز سنجش پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر امکان ثبت نام داوطلبان دوره کارشناسی ارشد بدون کنکور گفت: این اقدام با توجه به وضعیت ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا و با هدف کاهش اضطراب و نگرانی داوطلبان و دانشجویانی که نتوانستند در دوره کارشناسی ارشد ثبت نام کنند صورت گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

قشم - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: با اعلام نتایج کنکور سراسری امسال و آغاز مهلت انتخاب رشته، از روز چهارشنبه پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری در این اداره راه اندازی شد که تا روز شنبه، پنجم مهرماه به عنوان آخرین روز انتخاب رشته فعال خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش البرز از مریم اکبری سریزدی رتبه سوم کنکور سراسری گروه علوم انسانی از دبیرستان فرزانگان آموزش و پرورش ناحیه سه کرج تجلیل کرد.

خبرگزاری ایرنا

خمین - ایرنا - رئیس آموزش و پرورش خمین گفت: 700 میلیون ریال سرانه بهداشتی از محل درآمدهای آموزش و پرورش خمین به‌منظور مبارزه با بیماری کرونا و حفظ سلامتی دانش‌آموزان به مدارس دولتی این شهرستان اختصاص یافت.

خبرگزاری ایسنا

معاون آموزش و پرورش بوشهر گفت: مبنای ما آموزش حضوری است و حتی در مناطق با وضعیت قرمز و زرد هم آموزش حضوری داریم.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعلام نتایج کنکور سراسری گفت: 11 پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری در استان زیرنظر آموزش و پروش فعال شده است.

خبرگزاری ایسنا

وزیر بهداشت با بیان اینکه از تخصیص دو و نیم میلیارد دلار مصوب دارو و تجهیزات پزشکی تا کنون 900 میلیون دلار هم نگرفته ایم، در عین حال گفت: با خودم عهد بسته ام که در این ایام، کمتر گله کنم و بیشتر کار و صبوری کنم تا مبادا باعث رنجش خاطر مردم و رهبر معظم انقلاب شوم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه معتقدم بسیج یک سازمان نیست بلکه یک رویکرد و روش برای اداره کشورها در شرایط بسیار سخت و بحرانی است، خاطرنشان کرد: بسیجی یک نفر زیر بیرق یک دستگاه نیست بلکه فردی است که خود را برای فدا کردن، فنا شدن و برون رفت کشور و مردم از روزهای سخت، آماده کرده است.

خبرگزاری ایسنا

مستند «سد در سد»، به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدجواد رئیسی با پرداختن به موضوع کنکور و مسائل و مشکلات پیرامون آن، همزمان با اعلام نتایج کنکور 99 عرضه اینترنتی شد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و بهنامجو استاندار اردبیل در پیام مشترکی کسب رتبه نخست کنکور تجربی توسط امیر سید شنوا دانش آموز اردبیلی را تبریک گفتند.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - نقص فنی در هواپیمای تهران - گرگان، صادرات 44 میلیون دلاری بازرگانان گلستان در 5 ماهه امسال و کشف تخلف 253 میلیارد ریالی در یک شرکت بازرگانی از جمله خبرهای کوتاه روز یکشنبه گلستان است.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - سیدامیر سیدشنوا دانش آموز پرتلاش اردبیلی که رتبه یک کنکور سراسری در رشته علوم تجربی را کسب کرده است، مطالعه و برنامه‌ریزی هدفمند و دوری از فضای مجازی را رمز موفقیت خود در کنکور اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - اسامی نفرات برتر آزمون سراسری سال 99 در رشته های مختلف علوم ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان های خارجه اعلام شد و نفرات برتر این ماراتن علمی رازها و تجربیات خود را با خبرنگاران ایرنا در استانها به اشتراک گذاشته اند.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - رتبه نخست رشته علوم انسانی کنکور امسال با بیان اینکه همراهی موثر خانواده و حمایت آنان در کنار اعتماد به نفس درست، مهمترین عامل موفقیت من در کنکور سراسری امسال بود، گفت: بدون حضور در کلاس کنکور، این رتبه را به دست آورده ام.