چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پسرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، از آماده نشدن سالن خانگی این تیم برای میزبانی فینال سوپر لیگ غرب آسیا انتقاد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیشکسوت فوتبال گفت: به نظرم بازی‌های مقدماتی آسیا می‌توانند دیدار‌های تدارکاتی خوبی برای تیم ملی باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در چارچوب هفته بیست‌ونهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان گل‌گهر خواهد بود که به دنبال تثبیت جایگاه صدرنشینی خود و نزدیک شدن به مقام قهرمانی خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم بسکتبال الریاضی گفت: با حفظ تمرکز از زیر فشار بازی خارج شدیم و به پیروزی رسیدیم.

وب‌گاه ورزش سه

رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی کشور با شکسته شدن رکورد آسیا و جهان در مواد مختلف پیگیری شد.

خبرگزاری مهر

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ملی‌پوش بسکتبال ایران با اشاره به اینکه دلش برای روزهای خوب بسکتبال تنگ شده گفت: دوست داشتم شهرداری گرگان برابر الریاضی به پیروزی می‌رسید اما هنوز کار تمام نشده و می‌توانند در دیدار دوم جبران کنند.

خبرگزاری مهر

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: یک بازی سطح بالا و سخت را واگذار کردیم و باید این نتیجه را در بازی بعد جبران کنیم، هر بازی برای خود یک شانس مجدد بوده اما کار سختی در پیش است و باید تمام تمرکز در این دیدار به میدان برویم.

وب‌گاه ورزش سه

منچستریونایتد و چلسی برای جذب امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، در نقل و انتقالات تابستانی با یکدیگر رقابت می کنند.

خبرگزاری مهر

یزد - مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق گفت: سنگ آهن بافق دور رفت فینال لیگ برتر هندبال بانوان کشور را با برد پشت سر گذاشت.

وب‌گاه 55 آنلاین

سقوط یک هوادار وسط بازی بسکتبال در ورزشگاه آزادی خبر ساز شد. در ادامه بخوانید.

خبرگزاری ایرنا

کیش - ایرنا - سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش گفت: پیرو هماهنگی‌های صورت گرفته با فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، جزیره کیش میزبان مسابقات آسیایی دو و میدانی ناشنوایان خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون فوتبال قطر و رئیس کمیته برگزاری جام ملت های آسیا 2023 می‌گوید لوگوی این دوره از مسابقات نمادی از فرهنگ قطر را به تصویر می‌کشد.

وب‌گاه الف

یکی از هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان، از روی سکوهای تماشاگران به زمین سقوط کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور در بخش آقایان، تحت نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک، گرامیداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی، امروز پنجشنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد و امان‌الله پاپی با ثبت رکورد 51.85 متر در پرتاب نیزه، رکورد جهان و آسیا را شکست.