دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تکرار حرف های چند هفته اخیرش مبنی بر این که داوران حق این تیم را در دیدارهای زیادی پایمال کرده اند گفت: اگر سیستم داوری برای فصل بعد بیاید استقلال قهرمان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نفر نخست رنکینگ برترین تنیسور‌های جهان در مرحله یک چهارم نهایی تنیس مسترز رم، مقابل حریف جوان خود از دانمارک تن به شکست داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی استان تهران را غیرقانونی اعلام کرد.

وب‌گاه ورزش سه

نفر نخست رنکینگ برترین تنیسورهای جهان در مرحله یک چهارم نهایی تنیس مسترز رم، مقابل حریف جوان خود از دانمارک تن به شکست داد.

خبرگزاری دانشجو

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان: در گذشته یکی از معضلات ما نداشتن سالن مناسب بود معصومه رضازاده در گفتگو با خبرگزاری دانشجو: به عنوان بازیکن با تیم اصلی ژاپن بازی کردیم و همان سال ژاپن قهرمان شد. متاسفانه این دوره استعدادیابی انجام نشد. مربی ژاپن به من گفت شما بعد از مسابقات جهانی کجا رفتید! سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان: از سال 92 تا 1402 هیچکسی خبری از تیم فوتسال بانوان نمی‌گرفت! معصومه...

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با همراه سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی با شهردار کازان دیدار و گفتگو کردند.

وب‌گاه فرارو

رئیس فدراسیون هندبال از حضور قطعی تیم ملی هندبال بانوان در مسابقات آسیایی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و شهر کازان بر توسعه روابط ورزشی ایران و روسیه تاکید کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تغذیه در مبتلایان کبد چرب باید چگونه باشد؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرحله مقدماتی لیگ برتر هندبال به پایان رسید وتیم رعد پدافند به دسته اول سقوط کرد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

مجمع روز 30 اردیبهشت باشگاه پرسپولیس هم مانند استقلال لغو شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از مهر، علیرضا پاکدل در حاشیه مجمع انتخاباتی هیأت هندبال خراسان شمالی اظهار کرد: فدراسیون هندبال با مشکلات مالی مواجه است اما امروز مشکلات کاهش یافته است. رئیس فدراسیون هندبال ادامه داد: تیم ملی هندبال بانوان قطعاً در مسابقات آسیایی چین حضور دارد و تیم آقایان مجدد بررسی‌ها صورت می‌گیرد. وی افزود: تیم هندبال همواره در مسابقات آسیایی حضور داشته...

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی والیبال ایران که ظهر امروز در محل اسکان خود در اردوی تدارکاتی ترکیه مستقر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ملی پوش کشتی فرنگی با حضور در منزل شهید علیرضا شهرکی مدال طلای چهل و سومین دوره رقابت‌ها جام بین المللی تختی خود را تقدیم این خانواده گرانقدر کرد.

وب‌گاه فرارو

سلامتی برای همه ما بسیار مهم است، اما متاسفانه بسیاری از ما به دلیل شلوغی‌های روزمره و فشارهای کاری، به سلامتی خود بی‌توجهی می‌کنیم. در این مقاله به بررسی چند راه ساده برای رسیدن به سلامتی با حداقل تلاش می‌پردازیم.