شنبه 8 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

وب‌گاه عرشه آنلاین

این گزارشگر باسابقه که صدایش روی تصاویر بازی پیکان و پرسپولیس از شبکه سوم سیما خودنمایی می‌کرد، در جریان بازی یک اشتباه را چندین بار تکرار کرد و از موضع خود هم کوتاه نیامد.

خبرگزاری تسنیم

فوق‌ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن پس از انتخابش به عنوان بهترین ورزشکار سال 2023 توسط بنیاد لاروس از هم‌تیمی‌هایش تشکر کرد.

خبرگزاری دانشجو

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور و فعالیت آن در 21 استان، برای 12 استان هشدار طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی معابر صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آپارتمان 115 متری با سه‌تا اتاق خواب در الهیه مشهد چهار میلیارد و 400 میلیون تومان آگهی شده و فروشنده این یکی دنبال معاوضه با امثال سانتافه، اپتیما، تالیسما و النترا است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عبدالله گنجی استعفا کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی باقری نوشت: اجرای کامل برجام (با لغو موثر تحریم‌ها در مرکزیت آن) می‌تواند از سرگرفته شود، به شرط این که کشوری که بدعهدی کرده است (و اتحادیه اروپا و تروئیکای اروپا) اراده سیاسی باورپذیری برای آن نشان دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات برنامه و اقدامات جدید سازمان بهزیستی کشور برای حمایت از حقوق معلولان و مددجویان اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بخشنامه جدید سرپرست وزارت آموزش و پرورش به مدیران کل استانی آموزش و پرورش ابلاغ شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد که از ابتدای سال تا به امروز بالغ بر 11 میلیارد و 840 میلیون دلار ارز تخصیص یافته که 6 میلیارد و 738 میلیون دلار آن تامین شده و به حساب افراد ریخته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تخلف تامین اجتماعی در برقراری بیمه کارگران تامین اجتماعی با وجود دریافت حق بیمه و سهام کارگران اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به تازگی فدراسیون فوتبال عربستان از مهدی تاج برای حضور در عربستان و تماشای بازی رفت الهلال - اوراواردز دعوت کرده بود و حالا خبر رسیده در روزهای آتی تیم‌های ملی فوتبال نوجوانان ایران و عربستان دو بازی دوستانه در امارات انجام خواهند داد.

خبرگزاری تسنیم

تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز با درخشش بازیکن ذخیره خود، لانی واکر به پیروزی ارزشمندی مقابل گلدن استیت در مرحله پلی‌آف لیگ NBA دست پیدا کرد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - دبیر هیات کشتی مازندران با اشاره به برگزاری رقابت های بین المللی جام کشتی آزاد "‌عبدالله موحد" از فردا چهارشنبه در این استان، گفت: در کنار تیم هایی از سراسر کشور، سه تیم خارجی نیز در این رقابت ها حضور دارند.

وب‌گاه گسترش

وزیر ورزش و جوانان درباره هدف اینفانتینو از سفر به تهران، این سفر را مربوط به مسائل فوتبالی دانست و در عین حال گفت که هنوز جزئیات این سفر را از رییس فدراسیون فوتبال دریافت نکرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک لنج صیادی که به صورت غیرقانونی مبادرت به تفریح دریایی تعدادی گردشگر به صورت مختلط و بی‌حجاب کرده و هنجارشکنی کرده بود، توقیف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه جوان عکسی عجیب از محسن هاشمی را منتشر کرد.