یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های تکواندوی گرند اسلم چین به عنوان یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک در دو مرحله مقدماتی از 10 تا 14 فروردین 1402 در شهر ووشی برگزار شد. رضا کلهر ملی پوش وزن 68- کیلوگرم ایران در دور مقدماتی به مدال طلا رسید و راهی مرحله نهایی این رقابت‌ها شد و در مرحله نهایی نیز صاحب مدال برنز شد. اما با انجام آزمایش دوپینگ از این تکواندوکار در جریان دو مرحله...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در حالی فردا (پنجشنبه) از ساعت 18 در چارچوب هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که با اعلام پاکو خمز 5 بازیکن تراکتور در این دیدار به میدان نخواهند رفت. بر اساس اعلام سرمربی تراکتور هادی محمدی، سیدمحمد حسینی، مهدی هاشم‌نژاد، محمدرضا عباسی و رومرو گومز به دلیل سرماخوردگی و مصدومیت در...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات بدمینتون استان زنجان گفت: مسابقات لیگ دسته 2 بدمینتون کشور با حضور 220 شرکت کننده دختر و پسر به میزبانی استان آغاز شد.

وب‌گاه ورزش سه

برای شرکت در فستیوال بین المللی ورزش های دانشگاهی روسیه حضور کاروان ورزشی دانشجویان ایران در 8 رشته در دو بخش دختران و پسران قطعی شد.

خبرگزاری تسنیم

هفته پایانی و مراسم اختتامیه سوپر لیگ کاراته جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون ووشو و رئیس انجمن کوراش این فدراسیون با رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های قهرمانی پاراتکواندو جهان طی روز‌های 21 تا 24 سپتامبر (30 شهریور ماه تا دوم مهرماه 1402) به میزبانی کشور مکزیک و ایالت «وراکروز» برگزار می‌شود. به همین منظور، کمپ تمرینی و انتخابی داوران قضاوت کننده در پارالمپیک 2024 پاریس در کشور مکزیک با حضور 83 داور از میان 160 داور دعوت شده از جمله مرجان تیموری،...

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: 5 ستاره در طول فصل گذشته زیر ذره‌بین کادر فنی استقلال بودند که حضور هر کدام از این بازیکنان می‌تواند به قدرت ابی پوشان اضافه کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرحله مقدماتی جام‌جهانی تیراندازی با کمان شانگهای برگزار و دو نماینده ایران و همچنین میکس تیمی کشورمان به مرحله حذفی راه یافتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اینکه به انتقام از استقلال فکر کنیم، خوب نیست. دوست ندارم راجع به انتقام صحبت کنم چون در این واژه خشونت وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پاکو خمز در نشست خبری قبل بازی مقابل استقلال، اظهار داشت: هفته تمرینی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. بازیکنان به خوبی و با جدیت کار کرده‌اند. تلاش بازیکنانم را دوست دارم و آماده بازی پایانی فصل هستیم. وی ادامه داد: می‌خواهیم فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم. متأسفانه چندین بازیکن ما همچون هادی محمدی، سیدمحمد حسینی، مهدی هاشم‌نژاد، محمدرضا عباسی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران با عقد قراردادی یک ساله مسوولیت این تیم را بر عهده گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

با مثبت شدن تست دوپینگ عضو تیم ملی تکواندو، این ملی پوش به مدت چهار سال از حضور در میادین این رشته محروم شد اما تلاش برای کاهش محرومیت وی آغاز شده است.

وب‌گاه فرارو

رقابت‌های جام ملتهای آسیا در رده امیدها با دو هفته تاخیر برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

پیشکسوت فوتبال ایران اعتقاد دارد حضور وحید هاشمیان در کادر فنی تیم ملی می‌توانست مثمرثمر باشد.