یک‌شنبه 15 مهر 1403

نشان دادن پیراهن بایرن با اسم کین برای شرید گران تمام شد / تاوان سنگین یک شوخی: تاتنهام تعارف ندارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نشان دادن پیراهن بایرن با اسم کین برای شرید گران تمام شد / تاوان سنگین یک شوخی: تاتنهام تعارف ندارد!

باشگاه تاتنهام حضور مکس شریدر، خبرنگار بیلد، را در کنفرانس های خبری خود ممنوع کرد.

به گزارش "ورزش سه"، هری کین پیش از پایان فصل گذشته مورد توجه چند باشگاه مطرح قرار داشت و پیش بینی می شد در نقل و انتقالات تابستانی تاتنهام را ترک کند. با وجود دریافت پیشنهادات متعدد در این مقطع اما باشگاه تاتنهام موضع سخت گیرانه‌ای در این خصوص از خود نشان می دهد.

موضعی که باعث شده بسیار از مشتریان کین کنار بکشند. در این میان بایرن مونیخ برخلاف بقیه همچنان در تلاش است تا رضایت باشگاه تاتنهام برای انتقال هری کین در فصل جاری را جلب کند. کاپیتان تیم ملی انگلیس یک سال دیگر با تاتنهام قرارداد دارد اما به نظر می رسد نسبت به ترک زودهنگام انگلیس و حضور در آلمان کم تمایل نیست.

در چنین شرایطی همه چیز به باشگاه تاتنهام بستگی دارد و به نظر می رسد که این باشگاه تلاش می کند تا آخرین لحظه از خروج کین جلوگیری کند. این باشگاه به تازگی در اقدامی عجیب به حرکت یک خبرنگار که در کنفرانس خبری آنگه پوستکوگلو پیراهن بایرن مونیخ با نام هری کین را به نمایش گذاشته بود واکنش تندی نشان داد.

مکس شریدر، خبرنگار بلید در جریان نشست خبری اخیر سرمربی تاتنهام پیراهن شماره 9 بایرن مونیخ با نام هری کین را در نشست خبری پوستکوگلو مقابل دوربین ها گرفت که واکنش این مربی را هم به دنبال داشت که خطاب به او گفت: "بامزه بازی‌ای که می‌خواستی را انجام دادی؟ برای اینکار خیلی راه طی کردی. ممنونم." این اما پایان ماجرا نبود و باشگاه تاتنهام این خبرنگار را از حضور در کنفرانس های خبری خود محروم کرده و اعتبار او را به خاطر این شوخی لغو کرد تا نشان دهد سر کین با کسی شوخی ندارد!

نشان دادن پیراهن بایرن با اسم کین برای شرید گران تمام شد / تاوان سنگین یک شوخی: تاتنهام تعارف ندارد! 2
نشان دادن پیراهن بایرن با اسم کین برای شرید گران تمام شد / تاوان سنگین یک شوخی: تاتنهام تعارف ندارد! 3