دوشنبه 23 مهر 1403

نشست ضرورت توجه به قدس در یزد برگزار شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نشست ضرورت توجه به قدس در یزد برگزار شد

یزد - ایرنا - نشست تخصصی ضرورت توجه به قدس شریف در جهان و ایران، امروز پنجشنبه با حضور جمعی از استادان حوزه و دانشگاه در حوزه علمیه مدین العلم کاظمیه شهر یزد برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام محمود وزیری استاد حوزه و دانشگاه به اهمیت برگزاری روز جهانی قدس بر اساس شرایط در فضای مجازی با برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی اشاره کرد و گفت: باید نگذاشت این روز بزرگ در بین مردم و نسل جوان فراموش شود.

وی افزود: روز قدس نه تنها متعلق به جهان اسلام بلکه به همه محرومان عالم است، باید همواره برای بزرگداشت آن همه مردم و مسوولان به نحو مناسبی اقدام کنند.

وی اظهار کرد: روز قدس روز اسلام، روز بیعت با آرمان های مردم مظلوم فلسطین، روز انزجار به همه دشمنان بشریت به خصوص غاصبان رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است.

این مدرس حوزه علیمه تصریح کرد: خواست دشمنان همواره تضعیف اهداف و آرمان مردم فلسطین است، باید برای تقویت این هدف متعالی که رهایی محرومان عالم است، تلاش کرد.

وزیری گفت: باید امسال به خاطر شرایط کرونایی با برگزاری برنامه‌های مناسب در فضای مجازی اجازه نداد این روز در پیش مردم و ملت‌ها کم رنگ شود که این رسالت دینی و انقلابی ماست.

حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کردند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*