دوشنبه 2 مهر 1403

نصیرزاده: ذوب‌آهن قبل از بازی فولاد توطئه کرد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
نصیرزاده: ذوب‌آهن قبل از بازی فولاد توطئه کرد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پیش از دیدار هفته ششم مقابل ذوب‌آهن، گفت که تیم اصفهانی دست به توطئه زده است.

- اخبار ورزشی -

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیت محمدرضا سلیمانی و اعتراض به غیرمجاز بودن وی توسط باشگاه ذوب‌آهن، اظهار داشت: چند بار مدیرعامل جوان ذوب‌آهن را نصیحت کردم تا مقررات نقل و انتقالات و فوتبال را مطالعه کند. این بازیکن برای رفتن به خدمت سربازی، قرارداد همکاری خود با ذوب‌آهن را فسخ کرد و به ملوان رفت. باشگاه ذوب‌آهن بعد از پیوستن این بازیکن به ملوان، از او شکایت کرد. این بازیکن ابتدا در کمیته وضعیت بازیکنان به مدت 4 ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شد؛ اما کمیته استیناف این حکم را مردود دانست. در این حکم نوشته شده بازیکنی که به سربازی می‌رود، حق بازی در تیم غیرنظامی را ندارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: سلیمانی بعد از پایان خدمت سربازی، فولاد را به عنوان باشگاه جدیدش انتخاب کرد و با قرارداد قانونی به جمع بازیکنان ما اضافه شد. هیچ مشکلی از این نظر وجود ندارد. رأی اصلاحی استیناف مربوط به 2 ماه پیش است. طبق این رأی اصلاحی، کمیته استیناف کلمه «منفسخ» در رأی اسفند 1402 را اصلاح کرده اما کلیت رای اسفند ماه سال گذشته هیچ تغییری نکرده است. این رأی توسط ذوب‌آهن منتشر شد. اگر آنها سواد حقوقی داشتند، باید می‌دانستند که این رأی کاملاً به ضررشان است.

نصیرزاده ادامه داد: انتشار این رأی، با اطلاع و آگاهی از این موضوع صورت گرفته که بطن جامعه خیلی اطلاعات حقوقی ندارند و با این نیت پیش از بازی ذوب‌آهن - فولاد، دست به توطئه علیه فولاد زدند. یکبار دیگر به مدیر عامل ذوب‌آهن که از دوستان من است، تذکر می‌دهم مقررات فوتبال و نقل و انتقالات را بداند. فدراسیون فوتبال در آخرین رأیی که راجع به شکایت نساجی در همین رابطه منتشر کرد، این موضوع را رد کرده است.