جمعه 28 اردیبهشت 1403

نفرات برتر کنکور

نفرات برتر کنکور

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور 1402 دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی (به جز دانشگاه آزاد اسلامی که اطلاعات آن از سوی سایت مرکز آزمون این دانشگاه اعلام شده) از روز دوشنبه 17 مهر، مدارک لازم برای نام‌نویسی پذیرفته‌شدگان اعلام شد. با توجه به ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور 1402 دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی (به جز دانشگاه آزاد اسلامی که اطلاعات آن از سوی سایت مرکز آزمون این دانشگاه اعلام...

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: نماینده پیشین مجلس نسبت به برخی اقدامات مجلس کنونی انتقاد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده سابق مجلس می‌گوید: در پستو‌ها و مخفی‌گاه‌ها برای مردم قانون تصویب می‌کنند؛ مجلس به لایحه 15 ماده‌ای حجاب، 450 ماده اضافه کرده است!

وب‌گاه مشرق نیوز

شرکت بیمه دی در راستای ارج نهادن به علم و دانش پژوهی، میزبان برگزیدگان کنکور سراسری بود و با اهدای بیمه نامه «زندگی بهادار» از ایشان تقدیر به عمل آورد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - دارندگان رُتبه‌های تک رقمی کنکور سراسری سال 1402 عامل مهم در موفقیت خود را در سازگاری با تغییرات صورت گرفته در آزمون سراسری سال تحصیلی گذشته عنوان کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته در همه گروه‌های آزمایشی هم اکنون در سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته در همه گروه‌های آزمایشی حداکثر تا روز یکشنبه 29 مرداد 1402 در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد و انتخاب رشته از روز سه‌شنبه 31 مرداد آغاز می‌شود

وب‌گاه 55 آنلاین

این وضعیت، تنها منتهی به این نمی شود که فلان تعداد از بچه های با استعداد طبقات پایین به دانشگاه نروند؛ بلکه به تشدید ناامیدی و سرخوردگی و کینه در میان نسلی می انجامد که تنها به دلیل ثروتمند نبودن والدین شان از رشته های محبوب خود محروم مانده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفترچه راهنمای انتخاب رشته داوطلبان کنکور 1402 فردا منتشر می‌شود و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، از روز سه‌شنبه 31 مردادماه می توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

وب‌گاه عصر ایران

این وضعیت، تنها منتهی به این نمی شود که فلان تعداد از بچه های با استعداد طبقات پایین به دانشگاه نروند؛ بلکه به تشدید ناامیدی و سرخوردگی و کینه در میان نسلی می انجامد که تنها به دلیل ثروتمند نبودن والدین شان از رشته های محبوب خود محروم مانده اند و در میان مدت و بلند مدت نیز فاصله طبقاتی را وخیم تر می کند؛ و چه کسی آنقدر نادان است که نفهمد نتیجه این ناامیدی ها، سرخوردگی ها، کینه ها و...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان سنجش رتبه تمام داوطلبان کنکور 1402 را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر علوم با بیان اینکه اگر موردی از تقلب در کنکور و ورود به دانشگاه‌ها است که افراد معتقدند عده‌ای به ناحق به دانشگاه رفته‌اند همچنین فردی با رتبه صد هزار بر صندلی پزشکی نشسته، اسم بدهند تا ما بررسی کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارنامه نهایی داوطلبان کنکور 1402 برای انتخاب رشته فردا جمعه 27 مرداد از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در سامانه جامع آزمون سراسری منتشر خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ و معرفی نفرات برتر کنکور سراسری 1402 پرداخته اند.