سه‌شنبه 17 مهر 1403

نقدی: نگاه کلیشه ای نتیجه محور آفت جان موی تای شده / مشکلات گذشته نباید دغدغه امروز باشد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
نقدی: نگاه کلیشه ای نتیجه محور آفت جان موی تای شده / مشکلات گذشته نباید دغدغه امروز باشد

رییس انجمن موی تای گفت: پشتوانه سازی و بازگشت اهالی جدا شده موی تای و صدور احکام فنی معوقه مهمترین برنامه های ما است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی احکامی از سوی فرید نقدی رئیس انجمن موی‌تای، مهرداد یاراحمدی و جلال معتمدی به‌عنوان اعضای شورای فنی این انجمن منصوب شدند. همچنین نقدی در حکمی جداگانه فرشید شیرکوند را به سمت مدیر اجرایی انجمن موی‌تای منصوب کرد.

در همین راستا فرید نقدی رییس انجمن موی تای در گفتگو با خبرنگار دانا از تلاش مضاعف برای بازسازی ساختار موی تای خبر داد و اظهار داشت: درچند سال اخیر نگاه نتیجه محور سبب شد تا بسیاری از این خانواده جدا و پشتوانه سازی فراموش شود البته در این مهم با استعدادیابی به تقویت تیم های پایه و ملی انجمن می پردازیم و این امر در اولویت برنامه ها است.

نقدی با اشاره به مشکلات پیش روی انجمن موی تای گفت: خوشبختانه بخش اعظمی از نیروهای موی تای که بدلیل انتقادات متعدد به مدیرت گذشته از این رشته کوچ کرده بودند، با مراجعه به فدراسیون ورزش های رزمی ضمن استقبال از بازگشت انجمن، درخواست همکاری مجدد داده اند.

نقدی درادامه گفت: هرچند صدور احکام معوقه موی تای بر عهده ما نیست اما مشکلات گذشته نباید دغدغه امروز جامعه موی تای کشور باشد و بر همین اساس دستور ویژه ای برای تایید مستندات و صدور احکام فنی گذشته برای هنر جویان و مربیان، صادر شده و کارگروهی به همین منظور مشغول فعالیت هستند.

رییس انجمن موی تای در ادامه ضمن قدردانی از رییس محترم فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی گفت: دفتر نسبتا مناسبی جهت فعالیت انجمن در محل فدراسیون به موی تای اختصاص یافته و در ظرف روزهای آینده تجهیز و آماده به کار خواهد شد.

وی در پایان گفت: از مربیان سراسر کشور تقاضا دارم در فضای پساکرونا به جذب مجدد جوانان به فضا های سالم ورزشی همت گمارده و بعد همگانی این مهم را فراموش نکنند.

انتهای پیام