پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!

مدیران بارسلونا امیدوار هستند که بتوانند خیلی زود یوشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، را به خدمت بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف نظر کیمیش با توماس توخل باعث شده بود که شایعات بسیاری درباره جدایی احتمالی او از بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به گوش برسد اما قطع همکاری این باشگاه با این مربی آلمانی ممکن است شرایط را برای او تغییر دهد.

رسانه‌های آلمانی پیش از این خبر داده بودند که او در حال بررسی شرایط جدایی از بایرن است و از چند باشگاه بزرگ اروپایی به عنوان مشتریان اصلی او نام برده بودند که بارسلونا در بین مدعیان اصلی جذب این بازیکن به چشم می‌خورد.

حالا روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو خبر داده است که مدیران بارسا همچنان شرایط این ستاره آلمانی را به دقت زیر نظر دارند. قرارداد او در تابستان سال 2025 به پایان می‌رسد اما هنوز خبری از امضای قرارداد جدید با بایرن مونیخ نیست.

بایرن باید در این باره تصمیم نهایی را بگیرد که آیا حاضر است کیمیش را در این تابستان به فروش برساند یا خطر از دست دادن او به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد در تابستان سال آینده را خواهد پذیرفت. اگر آنها تصمیم به فروش او در این تابستان داشته باشند، بارسا می‌تواند این بازیکن را با مبلغی در حدود 30 تا 35 میلیون یورو به خدمت بگیرد.

نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون! 2