شنبه 29 اردیبهشت 1403

نقشه شوم بارسا برای دمبله: باید فحش بخوری!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نقشه شوم بارسا برای دمبله: باید فحش بخوری!

بارسلونا قصد دارد عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، را روبروی هواداران بارسلونا قرار دهد تا به نوعی تصمیمش را تلافی کرده باشد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پیشنهادی برای تمدید قرارداد به دمبله ارائه کرده بود و امیدوار بود که بتواند او را پس از پایان مهلت قراردادش در این باشگاه حفظ کند. ژاوی علاقه زیادی به این مهاجم فرانسوی داشت و عملکرد درخشان او در ترکیب تیمش در فصل گذشته باعث شده بود که سرمربی بارسا تاکید بسیاری روی حفظ او و تمدید قراردادش در همین تابستان داشته باشد. با این حال، این بازیکن که مذاکرات با پاری سن ژرمن را از چند هفته قبل آغاز کرده بود تصمیم گرفت بارسا را ترک کند و از فصل آینده با پیراهن این تیم در لیگ فرانسه و تحت هدایت لوئیس انریکه به میدان برود. این موضوع شوک شدیدی به بارسا وارد کرد و عصبانیت و ناراحتی مدیران این باشگاه و ژاوی را به همراه داشت. ژاوی در گفتگویش با خبرنگاران تاکید کرد که این تصمیم باعث ناامیدی او از این بازیکن شده است.

انتقال دمبله به پاری سن ژرمن هنوز رسمی و قطعی نشده و مدیران بارسا در نهایی کردن این انتقال تعلل می‌کنند و حالا موندو دیپورتیوو یکی از دلیل این موضوع را فاش کرده است. عصبانیت بارسا به حدی است که تصمیم دارد انتقامی جدی از دمبله بگیرد. آنها قصد دارند این ستاره فرانسوی را در جام خوان گامپر در فهرست تیم‌شان قرار دهند تا او مجبور به حضور در ورزشگاه و رویارویی با هواداران شود که مطمئنا با توهین‌های بسیاری به او همراه خواهد بود. به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه به حدی از تصمیم این بازیکن عصبانی هستند که نمی‌خواهند اجازه دهند او با خاطره خوشی بارسا را ترک کند و راهی پاری سن ژرمن شود.

نقشه شوم بارسا برای دمبله: باید فحش بخوری! 2