یک‌شنبه 27 خرداد 1403

نماد رم به همبازی سابقش حسادت می‌کند / طعنه صریح توتی به ده‌روسی: معلومه مورینیو بهتره!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نماد رم به همبازی سابقش حسادت می‌کند / طعنه صریح توتی به ده‌روسی: معلومه مورینیو بهتره!

فرانچسکو توتی در ستایش از ژوزه مورینیو او را بهترین مربی دانست. همبازی سابق او ده‌روسی بدون شک این را حمله به خودش ارزیابی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو توتی و دانیله ده‌روسی دو نفر از محبوب‌ترین ستاره‌های باشگاه رم هستند. توتی که بدون شک اسطوره اصلی باشگاه به حساب می‌آید در حال حاضر هیچ سمتی در جالوروسی ندارد ولی همبازی سابقش ده‌روسی این روزها به عنوان سرمربی روی نیمکت می‌نشیند.

توتی از زمان اخراج ژوزه مورینیو و تعیین شدن ده‌روسی به عنوان سرمربی سعی داشت درباره دوست سابقش اظهارنظری نکند تا برای تیم تنش درست نکند. ولی فرانچسکو امروز سکوتش را شکست.

اسطوره جالوروسی برای شرکت در یک تورنمنت پدل رفته بود که تیم خبری شبکه Rai او را شکار کرده و سوالی که مشخص بود جنجالی خواهد شد را از توتی پرسیدند: "دو مربی فعلی و سابق رم را چطور مقایسه می‌کنی؟"

توتی در پاسخ نه سراغ لحن دیپلماتیک رفت و نه سعی کرد حرفش را در لفافه بپیچاند. فرانچسکو صریح و کوتاه جواب داد: "مقایسه‌ای در کار نیست. مورینیو شماره یک است".

این اولین بار نیست که توتی از ژوزه مورینیو ستایش می‌کند. فرانچسکو در زمانی که مورینیو هدایت رم را بر عهده داشت هم از حامیان پر و پا قرص آقای خاص بود. ولی جمله امروز او بدون شک معنایی فراتر از تعریف کردن از مورینیو دارد و ده‌روسی می‌داند که توتی چه کسی را هدف گرفته است.

نماد رم به همبازی سابقش حسادت می‌کند / طعنه صریح توتی به ده‌روسی: معلومه مورینیو بهتره! 2