چهارشنبه 4 مهر 1403

نمایندگان سبزوار در مجلس دوازدهم مشخص شدند

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
نمایندگان سبزوار در مجلس دوازدهم مشخص شدند

اقتصادنیوز: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار گفت: نتایج شمارش آرای این حوزه انتخابیه شامل شهرستان سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد مشخص کرد که "بهروز محبی نجم‌آبادی" و "محمدرضا محسنی‌ثانی" با کسب حد نصاب لازم، به عنوان نمایندگان غرب خراسان رضوی راهی مجلس دوازدهم شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حسین ابراهیمی کردیانی روز شنبه اظهار کرد: محبی نجم آبادی با کسب 50 هزار و 684 رای و محسنی ثانی با 40 هزار و 566 رای از مجموع 179 هزار و 669 رای ماخوذه 2 کرسی نمایندگی این حوزه انتخابیه در خانه ملت را از آن خود کردند.

وی افزود: همچنین در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز از مجموع 94 هزار و 874 رای ماخوذه، آقایان غلامرضا مغیسه 56 هزار و 801 رای، حسن عالمی 31 هزار و 539 رای، سید احمد حسینی 20 هزار و 242 رای، سید احمد علم الهدی 14 هزار و 481 رای و علی محمدی 10 هزار و 513 رای حوزه انتخابیه سبزوار را کسب کردند.

فرماندار ویژه سبزوار گفت: در 6 شهرستان این حوزه انتخابیه مجموعا 386 هزار نفر واجد شرایط رای دادن بودند که بیش از 20 هزار نفر آنان را رای اولی ها تشکیل می دادند.

خبر مرتبط آخرین نتایج شمارش آرای انتخابات مجلس و خبرگان اعلام شد

اقتصادنیوز: سخنگوی ستاد انتخابات کشور آخرین نتایج شمارش آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری را اعلام کرد.

ابراهیمی اضافه کرد: برای جمع آوری آرای واجدان شرایط این حوزه انتخابیه در مجموع 446 شعبه انتخاباتی شامل 197 شعبه شهری و 249 شعبه روستایی دایر شده بود که 321 شعبه آن ثابت و 125 شعبه به صورت سیار فعالیت داشتند.

رای دهندگان حوزه انتخابیه سبزوار علاوه بر تعیین تکلیف 2 کرسی نمایندگی منطقه در مجلس شورای اسلامی، باید رای خود برای گزینش 6 نماینده استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری را نیز به صندوق می انداختند.

خبر مرتبط نتایج رسمی انتخابات در 38 حوزه انتخابیه مشخص شد + جزئیات

اقتصادنیوز: نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در 4 حوزه الکترونیکی و 34 حوزه غیر الکترونیکی اعلام شد.

بهروز محبی نجم آبادی، در مجلس یازدهم نیز نمایندگی شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد را داشته است و محمدرضا محسنی ثانی نیز در ادوار هشتم و نهم از همین حوزه انتخابیه به بهارستان راه یافته بود.

شهرستان سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
نمایندگان سبزوار در مجلس دوازدهم مشخص شدند 2