یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

نمایندگی محصولات جنرال گلد در تهران

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
نمایندگی محصولات جنرال گلد در تهران

برند جنرال گلد یکی از برند های شناخته شده در دنیا است که به تولید محصولات تهویه مطبوع می پردازد. این برند مانند هر برند دیگری با وجود کیفیت بالا دچار مشکلاتی می شود که در همین راستا نمایندگی های متعددی با عنوان نمایندگی جنرال گلد و تعمیرات آن در سراسر ایران به فعالیت می پردازد.

یکی از معروف ترین برند های کولر گازی در بازار تهویه مطبوع، برند جنرال گلد GENERAL GOLD است. این برند ژاپنی توانست در سال های فعالیت خود فروش بالایی را داشته باشد. به همین دلیل علاوه بر فروش در کشور خود، نسبت به اعطای نمایندگی جنرال گلد (تعمیرات و فروش) در کشور های دیگر نیز اقدام کرده و بیش از پیش برند خود را به جهان معرفی کند.

کولر گازی

کولر گازی دستگاهی است که برای تنظیم دما، رطوبت و کیفیت هوای یک محیط استفاده می شود. این کار با حذف گرما و رطوبت از هوای داخل محیط و گردش هوای خنک و خشک به داخل اتاق کار می کند. انواع مختلفی از کولر گازی وجود دارد که برای این منظور استفاده می شوند. اما کدام کولر گازی در ایران می تواند بهترین عملکرد را برای کاربر ارائه دهد؟

بر اساس برسی نظرات محققان و کاربران در سال 1401 شمسی کولر های گازی جنرال گلد از جمله پر فروش ترین و محبوب ترین برند های موجود در بازار ایران هستند که از فروش بالایی برخوردار هستند. ولی یک سوال پیش بسیار مهم در این جا به وجود می آید، دلیل محبوبیت و پر فروش بودن برند جنرال گلد چیست؟

از جمله مهم ترین دلایل محبوبیت کولرهای گازی جنرال گلد این است که این برند بهترین کیفیت را با کمترین قیمت برای رفع نیاز کاربران ارائه می دهد. به گونه ای در حال حاضر شرکت جنرال گلد در ایران به یک تولید کننده مشهور جهانی تبدیل شده است و نیازهای مبرم کشور را با بهترین کیفیت تامین می کند.

جالب است بدانید مدیر مدبر و کار کشته شرکت جنرال گلد به دلیل اینکه هدف اصلی خود را رضایت مشتری قرار داده است، در اقصی نقاط ایران نمایندگی های فروش کولر های گازی جنرال گلد را تاسیس کرده است. به طوری شما می توانید در شهر خود کولر های گازی جنرال گلد را به طور اقساطی، مرجوع کالا در صورت نارضایتی و نصب رایگان خریداری کنید.

نمایندگی جنرال گلد در تهران

مرکز تعمیرات و فروش کولر های گازی جنرال گلد که می تواند خدمات نصب، سرویس را در تهران و کرج برای شما ارائه دهد. از ویژگی های اصلی نمایندگی جنرال گلد در تهران استفاده از تکنسین های مجرب و حرفه ای، مراجعه فوری در زمان مقرر، استفاده از قطعات یدکی اصل و کلیه تعمیرات حرفه ای توسط این نمایندگی صورت می گیرد.

یک نکته جالب توجه در رابطه با نمایندگی کولر های گازی جنرال گلد کلیه خدمات ارائه شده توسط نمایندگی جنرال گلد در تهران با 24 ماه گارانتی قطعات و 5 سال کمپرسور خدمات تعمیر پس از فروش ارائه می شود. اگر کارت گارانتی معتبر ندارید، نگران نباشید. چرا که با برسی نظرات کاربران به این نتیجه رسیدیم که شما می توانید فرم سفارش آنلاین را تکمیل و ارسال کنید، یا برای مشاوره عمومی رایگان و در هر ساعت از شبانه روز با یکی از شماره های موجود در سایت رسمی و معتبر کمپانی جنرال گلد تماس حاصل کنید تماس بگیرید.

برای مراجعه به نمایندگی جنرال گلد در تهران می توانید به آدرس، تهران، خیابان خیام شمالی، روبروی پارک شهر، پاساژ شیدایی، طبقه زیر زمین مراجعه کنید یا با شماره تلفن 02128429982 تماس حاصل فرمایید. تا از خدمات آن بهره مند شوید.

همچنین بهتر است بدانید نباید نگران خرابی کولر گازی خود باشید. چرا که نمایندگی جنرال گلد با اعزام تکنسین های مجرب در مدت زمان بسیار کوتاه مشکل شما را در محل حل می کنند.

در رابطه با خدمات نمایندگی های جنرال گلد می توان گفت، هیچ هزینه اضافی در طول دوره گارانتی 24 ماهه کولر های گازی جنرال گلد از شما گرفته نمی شود. همچنین بهتر است بدانید در مدت 24 ماه گارانتی و 5 سال کمپرسور، هزینه ایاب و ذهاب نیز کاملا رایگان خواهد بود.

برای دسترسی و ارتباط در اسرع وقت می توانید از طرق مختلف از جمله فرم درخواست تعمیر آنلاین، ایمیل و شماره تلفن با نمایندگی های جنرال گلد در تماس باشید.

درباره کولر گازی جنرال گلد

کولر گازی جنرال گلد در سال 1974 توسط شرکت چینی جنرال گلد تاسیس شده است. همانطور که می دانید امروزه کولر گازی یکی از نیازهای اصلی افراد به خصوص در فصل تابستان است که به شما در فرار از گرمای سوزان کمک می کند. علاوه بر این، دو حالته بودن کولر های گازی جنرال گلد موجب می شود شما از این محصول هم در زمستان و هم در تابستان، در تابستان خنک و در زمستان گرم استفاده کرد.

کولر های گازی جنرال گلد یکی از معتبرترین برند های موجود در بازار هستند. این محصول با لیسانس تایلند در کشور چین تولید شده و توسط افراد متخصص و مجرب طراحی شده است. یکی دیگر از نکاتی که باید بدانید این است که قطعات به کار رفته در کولرهای گازی جنرال گلد از کشورهای امارات و آمریکا وارد می شود، بنابراین می توانید از کیفیت این برند مطمئن باشید.

کولر گازی جنرال گلد دردو حالت سرمایشی و گرمایشی تولید و به فروش می رسد که می توانید با خیال راحت از کولر گازی جنرال گلد در محیط هایی مانند محل کار و منزل استفاده کنید.

همچنین بهتر است بدانید کولر های گازی جنرال گلد مجهز به تکنولوژی فیلترینگ هستند، از این رو می توانید از این تکنولوژی در اتاق کودک نیز با خیال راحت استفاده کنید.

کولر گازی جنرال گلد یکی از برند های پر فروش است که با توجه به بررسی انجام شده، شما می توانید با خیال راحت کولر های گازی جنرال گلد را خریداری کرده و در طول سال از قابلیت های گرمایشی و سرمایشی آن ها استفاده کنید.

اطلاعات تماس نمایندگی مرکزی شرکت جنرال گلد در تهران

  • تهران، خ خیام شمالی، روبروی پارک شهر، پاساژ شیدایی، طبقه زیر زمین
  • کدپستی: 1474973391
  • تلفن تماس: 02128429982
  • آدرس وب سایت: general-gold.ir
نمایندگی محصولات جنرال گلد در تهران 2