یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم؛/ آل‌کثیر: قول دادیم که در همه مسابقات پیروز شویم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم؛/ آل‌کثیر: قول دادیم که در همه مسابقات پیروز شویم

عیسی آل‌کثیر می‌گوید پرسپولیس به دنبال قهرمانی در جام حذفی است و برای بازیکنان این تیم تفاوتی ندارد که برابر چه حریفی قرار بگیرند.

به گزارش ورزش سه، عیسی آل‌کثیر از پیروزی سرخپوشان برابر گل‌گهر و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی درباره شانس پرسپولیس برای کسب دو جام اظهار داشت: از 5-6 بازی قبل به یکدیگر قول دادیم که مسابقات را ببریم و امروز هم یک بازی سنگین داشتیم‌. گل‌گهر تیم خیلی خوبی بود و در نهایت خدا را شکر توانستیم پیروز شویم.

آل‌کثیر سپس در خصوص گلزنی در دو بازی اخیر گفت: گلزنی من حاصل تلاش همه بچه‌ها است. یک هفته تمرین و یک بازی پرفشار و....

او درباره گل سه امتیازی خود در دربی عنوان کرد: وارد حاشیه نمی‌شویم؛ زحمت بچه‌ها بود و ما توانستیم گل بزنیم.

مهاجم پرسپولیس درباره روزهای سختی که پشت سر گذاشت، توضیح داد: آن روزهای سخت، یک سال صحبت دارد اما هیچوقت امیدم را از دست ندادم. انسان همیشه به امید زنده است.

آل‌کثیر در واکنش به اینکه روی آسفالت تمرین کرده است، گفت: من همه جا تمرین کرده‌ام؛ زمین خاکی، بیرون و هر جایی که فکرش را نمی‌کنید. هدف داشتم و خدا را شکر نتیجه آن را با زحمت کادر و بچه‌ها می‌بینم و به راه‌مان هم ادامه می‌دهیم.

او در پایان در پاسخ به اینکه دوست دارد در نیمه نهایی برابر کدام تیم قرار بگیرند، گفت: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، برایش فرقی ندارد که به کدام تیم بخورد. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که همه بازی‌ها را ببریم.

نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم؛/ آل‌کثیر: قول دادیم که در همه مسابقات پیروز شویم 2