دوشنبه 16 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری تسنیم

نویسندگان کتاب "لهجه‌های غزه‌ای" توانسته‌اند موضوع پر تکرار مرگ و زندگی را در یادداشت‌هایشان زنده نگاه دارند و با کلمات به جنگ اتفاقات بروند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع امنیتی به کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفتند: بعد از 9 ماه جنگ نیروهای ارتش به پایان عملیات زمینی در غزه نزدیک می‌شوند. ارتش پیش‌بینی کرده که به چهار هفته اضافی برای تکمیل عملیات در رفح نیاز دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به جنایات صهیونیست‌ها در غزه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: درد‌ها و داغ‌های وارده بر پیکر فلسطین و ساکنان نوار غزه غیرقابل توصیف است. سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه مسئولیت آمریکا و سایر حامیان رژیم جنایت پیشه اسرائیل در تداوم این جنایات هولناک، ذره‌ای کمتر از رژیم یادشده نیست، تاکید...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنعانی نوشت: سکوت و بی‌تفاوتی در مقابل این همه جنایت و وحشی‌گری اسرائیل به دور از مسئولیت انسانی و اخلاقی است.

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت خارجه گفت: سکوت و بی‌تفاوتی در مقابل این همه جنایت و وحشی‌گری صهیونیست‌ها در غزه به دور از مسئولیت انسانی و اخلاقی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، 270 روز از جنگ در غزه می‌گذرد و رژیم صهیونیستی همچنان به حملات خود را به این باریکه تشدید کرده است، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز شهرهای رفح و خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند. ارتش رژیم صهیونیستی دستور داد بیمارستان اروپایی غزه در این منطقه را تخلیه کنند، فلسطینیان مجبور شدند تجهیزات این بیمارستان، بیماران، مجروحان و...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «تاس»، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل، شب گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی در رابطه با آغاز دوره ریاست روسیه بر شورای امنیت سازمان ملل در ماه جولای، هشدار داد که انتقال احتمالی سامانه‌های موشکی پاتریوت توسط اسرائیل به اوکراین می‌تواند پیامدهای سیاسی خاصی برای رژیم صهیونیستی داشته باشد. این دیپلمات روس گفت: «تصمیمی...

خبرگزاری دانشجو

باشگاه اسرای فلسطینی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها از زمان اشغالگری در فلسطین از هیچ جنایتی علیه مردم این سرزمین دریغ نکرده‌اند، تاکید کرد استفاده از غیرنظامیان و اسرا به عنوان سپر انسانی، روش قدیمی و سیستماتیک صهیونیست‌هاست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی تهدید ارتش رژیم صهیونیستی، حمله به شرق خان یونس و دستور تخلیه بیمارستان اروپایی، فلسطینیان مجبور شدند تجهیزات این بیمارستان و بیماران، مجروحان و آوارگان را به بیمارستان ناصر منتقل کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته سخنگوی نیروهای مسلح یمن، مقاومت این کشور به چهار کشتی مرتبط با آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی با موشک حمله کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که مقاومت به چهار کشتی مرتبط با آمریکا، انگلیس و اسرائیل با موشک حمله کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی پنج روز گذشته، دو نظامی ارتش اسرائیل در درگیری‌های کرانه باختری کشته شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: الجزیره از ادامه درگیری‌ها در کرانه باختری خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در ادامه حملات اسرائیل به غزه، بالگردهای این رژیم شمال اردوگاه النصیرات را گلوله باران کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در ادامه حملات اسرائیل به غزه، طی 24 ساعت گذشته دهها فلسطینی شهید و مجروح شدند.