یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه انگلیس که برای شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد به ریاض سفر کرده است ادعا کرد که به جنبش مقام اسلامی فلسطین (حماس) طرح آتش‌بس 40 روزه در برابر آزادی گروگان‌های (اسرای) اسرائیلی پیشنهاد شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «موسی ابومرزوق» عضو ارشد جنبش حماس امروز (دوشنبه) در سخنانی، اخبار منتشر شده درباره انتقال رهبران این جنبش از قطر به کشورهایی مثل عراق، سوریه و ترکیه را تکذیب کرد.

وب‌گاه عصر ایران

اشغالگران طی 24 ساعت گذشته مرتکب سه کشتار گروهی علیه خانواده‌های فلسطینی در نوار غزه شد که به شهادت 34 نفر و زخمی شدن 68 نفر منجر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کی اف سی 108 شعبه خود را در مالزی به‌دلیل تحریم‌هایی که پس از حمایت این شرکت از جنگ غزه اتفاق افتاد، تعطیل کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه آمریکایی «ان‌بی‌سی نیوز» امروز (دوشنبه) به نقل از یک مقام اسرائیلی گزارش داد: اسرائیل به شدت نگران است که دادگاه کیفری بین‌المللی (ICC) حکم بازداشت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر، «یوآو گالانت» وزیر جنگ و مقام‌های ارشد نظامی را این هفته صادر کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر اپوزیسیون اسرائیل خواستار توافق مبادله اسرا با حماس حتی در صورت توقف جنگ جاری در نوار غزه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری دقایقی پیش از حملات موشکی به یک پایگاه صهیونیستی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری دقایقی پیش از حملات موشکی به یک پایگاه اسرائیلی خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا امروز (دوشنبه) از پیشرفت روند عادی سازی روابط عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی و رسیدن آن به مراحل پایانی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون نخست وزیر و وزیر خارجه اردن امروز (دوشنبه) تاکید کرد که نخست‌وزیر اسرائیل برخلاف ادعاهایش، جنگ غزه را باخته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار گزارشی مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی قوانین بین‌المللی را در غزه نقض می‌کند، سناتور دموکرات کریس ون هولن در بیانیه‌ای، ارزیابی دولت بایدن درباره منطبق بودن اقدامات اسرائیل با قوانین بین‌المللی در جنگ غزه را مورد تردید قرار داد. براساس یک گزارش کوتاه داخلی وزارت امور خارجه آمریکا، برخی مقامات ارشد آمریکا به آنتونی بلینکن وزیر امور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه مصر امروز (دوشنبه) در سخنانی هرگونه راه حل نظامی در رفح را از نظر جامعه بین‌المللی مردود ارزیابی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه مصر امروز (دوشنبه) در سخنانی از طرح پیشنهاد جدیدی برای دستیابی به آتش‌بس در نوار غزه خبر داد و گفت که قاهره منتظر پاسخ به این طرح پیشنهادی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه عربستان سعودی امروز (دوشنبه) از نزدیکی موعد امضای توافق امنیتی میان این کشور و آمریکا خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه اردن امروز (دوشنبه) در سخنانی در دیدار با همتای فرانسوی خود در ریاض گفت که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال جنگ است و خواستار صلح نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل اتحادیه عرب تاکید کرد هدف رژیم صهیونیستی از جنگ غزه نابودی موجودیت و حقوق فلسطین و نیز حذف کامل مساله فلسطین است.