یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان از حمله جدید خود به نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیوان بین‌المللی دادگستری در لاهه هلند، امروز (سه‌شنبه) از دریافت گزارش رژیم صهیونیستی درباره اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

«اورسولا فون در لاین»، رئیس کمیسیون اروپا روز سه شنبه مخالفت خود را با عملیات نظامی برنامه ریزی شده اسرائیل به شهر در «رفح» در جنوب نوار غزه که مملو از 1.4 میلیون آواره فلسطینی است، ابراز کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک سازمان حقوق بشری از احتمال استفاده رژیم صهیونیستی از بمب‌های حرارتی در غزه و تبخیر و ذوب کردن اجساد خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت که نتانیاهو به من قول داد که به رفح حمله کند و جنگ پایان نمی‌یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نایب رئیس حزب عدالت و توسعه ترکیه امروز (سه شنبه) اعلام کرد که «متین گوراک» رئیس ستاد مشترک این کشور با «اسامه عسکر» همتای مصری خود درباره ساخت کارخانه های اسلحه سازی در مصر گفت وگو کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) از پرتاب چند موشک از خاک لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه الجزیره قطر تصاویری از تاکتیک‌های موفق شاخه نظامی حماس در نبرد زمینی با ارتش اشغالگر منتشر کرد.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ در ادامه خیزش دانشجویان آمریکایی، ساعاتی پیش ساختمان مرکزی دانشگاه کلمبیا واقع در نیویورک به تصرف کامل دانشجویان معترض در آمد. در هفته گذشته همزمان با گذشت 200 روز از نبرد طوفان الاقصی، دانشگاه‌های ایالت متحده آمریکا صحنه خیزش و اعتراض سراسری دانشجویان و اساتید آمریکایی است. بیانیه ائتلاف دانشجویان دانشگاه کلمبیا بدین شرح است: دانشجویان پس از امتناع...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد تغییری در اهداف جنگ ایجاد نشده است و این رژیم حل و فصلی را درباره رفح نمی‌پذیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد تغییری در اهداف جنگ ایجاد نشده است و این رژیم حل و فصلی را درباره رفح نمی‌پذیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در سایه تحولات جدید مربوط به مذاکرات آتش بس غزه در قاهره «ولید کیلانی» مسئول بخش اطلاع رسانی جنبش حماس فلسطین در لبنان طی سخنانی به جزئیات بحث‌های جاری درباره آتش بس در نوار غزه پرداخته و اعلام کرد که رسانه‌های عبری درباره ساعات سرنوشت ساز برای رسیدن به توافق یا ورود ارتش اسرائیل به شهر رفح در جنوب نوار غزه صحبت می‌کنند. این مطالب منتشر شده در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی هرزگوین در بیانیه مشترکی تحولات جاری در غزه را لکه ننگی بر پیشانی بشریت دانستند.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های مختلف آمریکا و اروپا، با افزایش تعداد شرکت‌کنندگان، در حمایت از فلسطین در پی تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ادامه دارد. تظاهرات اعتراض آمیز دانشجویی به بیش از 44 دانشگاه در 25 ایالت آمریکا گسترش یافته است تا جنگ مرگبار اشغالگران علیه مردم فلسطین را که بیش از 6 ماه است ادامه دارد، محکوم کند. تعداد زیادی از دانشجویان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از رهبران حماس تأکید کرد اگر ارتش رژیم صهیونیستی وارد رفح شود آنجا برایش گلستان نخواهد بود و تنها یک شکست جدید خواهد خورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در حالی که بیش از 200 روز از آغاز جنایت‌های رژیم صهیونیستی با بیش از 34 هزار شهید می‌گذرد، دانشجویان آمریکا گامی جدی و جدید در مسیر تحقق صلح و پایان نسل‌کشی در نوار غزه برداشته‌اند. این روزها، موج اعتراضی بیداری انسانی در غرب به ویژه دانشگاه‌های آمریکا به تیتر اول رسانه‌های جهان تبدیل شده‌است. تحصن و اعتراض دانشگاهیان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی...