یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه نیوزیلند اعلام کرد که بدون پایان دادن به اشغالگری صلحی در فلسطین وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی که طی بیش از 200 روز جنگ در نوار غزه از انجام هیچ جنایتی دریغ نکرده است، اینبار شگرد جدیدی را برای ریختن خون انسان‌های بی‌گناه و در راس آنها کودکان درپیش گرفته و با جاگذاری مواد منفجره در داخل قوطی‌های کنسرو به قتل و کشتار در این باریکه ادامه می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با افزایش فشارها برای صدور حکم بازداشت مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری به خاطر جنایت‌های وحشیانه آنها علیه مردم غزه، وب سایت آمریکایی اکسیوس شامگاه دوشنبه فاش کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی که نام او در صدر لیست کسانی است که باید حکم بازداشت وی صادر شود از «جو بایدن» رئیس...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه آمریکایی فاش کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رئیس جمهور آمریکا خواسته مانع از صدور حکم بازداشت خودش و مقامات ارشد این رژیم از سوی دیوان کیفری بین‌الملل شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با انتشار اخباری در مورد آینده جنگ رژیم اسرائیل علیه نوار غزه و احتمال دست یابی به توافق آتش بس، رسانه‌های رژیم اسرائیل امروز سه شنبه حمله زمینی احتمالی به رفح واقع در جنوب نوار غزه را فاقد اهمیت استراتژیک دانستند. از سوی دیگر، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اسرائیل نیز گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم برای بار دوم قصد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندهی مرکزی نیروهای تروریستی آمریکا (سنتکام) تصاویر اولیه از اسکله‌ای را که از هفته گذشته ساخت آن را در سواحل غزه آغاز کرده است، منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌سایت آمریکایی «آکسیوس» فاش کرد، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در مورد ممانعت از صدور حکم بازداشت مقامات ارشد این رژیم از سوی دیوان کیفری بین‌الملل درخواست کمک کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در کنار نبرد نیروهای فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی، نیروهای مقاومت اسلامی لبنان نیز از آغاز جنگ در نوار غزه در کنار ملت فلسطین با متجاوزان صهیونیست جنگیده اند و به عملیات خود ادامه می دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروه حقوق بشر عفو بین‌الملل در گزارشی جدید، جزئیات حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه را شرح می‌دهد که به گفته آن، از سلاح‌های ساخت آمریکا برای کشتن غیرنظامیان فلسطینی استفاده شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش حماس در نامه‌ای به سایر گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد هیئت این جنبش به قاهره رفت و مذاکراتی درباره پیشنهاد اخیر آتش‌بس انجام داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سازمان بین‌المللی دیده‌بان حقوق بشر در واکنش به خیزش عظیم دانشجویی در آمریکا علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی ضد مردم فلسطین اعلام کرد که واکنش مسئولان مربوطه در آمریکا به تظاهرات مسالمت آمیز دانشجویی در حمایت از فلسطین بسیار تند بود و شرکت کنندگان در این تجمعات را از حق آن‌ها در برگزاری اعتراضات مسالمت آمیز محروم می‌کند. این سازمان در بیانیه‌ای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» نوشت: ارتش اسرائیل پس از تکمیل مقدمات عملیات رفح، تخمین می‌زند که ظرف 48 تا 72 ساعت آینده درباره عملیات نظامی در جنوب نوار غزه یا معامله تبادل اسرا با حماس تصمیم‌گیری خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن با صدور بیانیه‌ای درباره تحولات اخیر و تحرکات متجاوزانه آمریکا و متحدانش در منطقه اعلام کرد که ایالات متحده مانع اصلی صلح در یمن (اشاره به بحران جنگ یمن) بوده و همچنین از توقف کشتار و جنایت در نوار غزه جلوگیری می‌کند. وزارت خارجه صنعا تاکید کرد که عملیات‌های یمن با اهداف انسانی انجام می‌شود و هدف آن فشار آوردن برای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گزارش رسانه ها نشان می دهد که حمله های هوایی جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز نیز مانند روزهای گذشته همچنان به شدت قبل ادامه داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عصر دوشنبه رسانه‌های رژیم صهیونیستی جزئیات جدیدی از پیشنهاد مصر در خصوص آتش‌بس در نوار غزه فاش کردند.