جمعه 20 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان از حمله توپخانه‌ای خود به پایگاه صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی و هدف‌گیری مستقیم آن خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان از حمله توپخانه‌ای خود به پایگاه صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی و هدف‌گیری مستقیم آن خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

یک شخصیت مقاومتی برجسته فلسطینی با اشاره به اینکه جنبش عظیم دانشجویی در آمریکا و جهان علیه رژیم صهیونیستی تحولی بزرگ در مسیر نابودی صهیونیسم است به چند حقیقت بزرگی که جنگ غزه برای جهانیان آشکار نمود اشاره کرد.

وب‌گاه عصر ایران

تصاویر تجمع در شهر اوزاکا در ژاپن برای محکوم کردن نسل کشی مداوم اسرائیل در نوار غزه را ببینید.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد، با سرکوب خشونت‌آمیز تظاهرات اعتراضی دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، نمی‌توان از فروریختن ستون‌های تَرَک خورده اشغالگری در فلسطین جلوگیری کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های صهیونیستی امروز (یکشنبه) به نقل از منابعی گزارش کردند پیام «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در شبکه اجتماعی ایکس در این زمان و شرایطی که رژیم صهیونیستی دارد، اشتباه است و هرگونه اظهارنظری ممکن است این وضعیت پیچیده را پیچیده‌تر کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیام نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در شبکه اجتماعی «ایکس» درباره دادگاه کیفری بین‌المللی خشم مقامات رژیم صهیونیستی را برانگیخت‌.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر عراق و دبیرکل اتحادیه عرب در یک نشست مشترک در خصوص اوضاع نوار غزه و تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در این باریکه رایزنی کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در آمریکا در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: نَه به اشغالگری در فلسطین و نَه به نسل‌کُشی در نوار غزه و فریاد برای آزادی فلسطین، امروز یک مطالبه جهانی است. وی تصریح کرد: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد. سخنگوی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جریان مخالف رژیم صهیونیستی از عملکرد نخست وزیر این رژیم در قبال جنگ غزه انتقاد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی لبنان - حزب الله - صحنه‌هایی از عملیات هدف قرار دادن مقر فرماندهی و استقرار نیروهای گردان 51 تیپ گولانی ارتش اشغالگر در شهرک المناره را منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروهای اشغالگر برای دویست و پنجمین روز متوالی با انجام ده‌ها حمله هوایی و توپخانه و کشتار خونین علیه غیرنظامیان و انجام جنایات هولناک در مناطق هجومی در بحبوحه یک وضعیت انسانی فاجعه بار در نتیجه محاصره و آواره شدن بیش از 90 درصد از جمعیت غزه به جنایت نسل کشی در نوار غزه ادامه می‌دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شب گذشته مقامات ارشد تعدادی از کشور‌های عربی نشستی در ریاض، پایتخت عربستان سعودی درباره تحولات نوار غزه برگزار کردند. خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) اعلام کرد که شامگاه شنبه «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان در ساختمان وزارت خارجه این کشور در ریاض ریاست نشست گروه مشورتی وزارتی شش جانبه عربی را با هدف بررسی تحولات مربوط به جنگ غزه و تجاوزات...

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های جهان خواستار تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به کمیسر عالی حقوق بشر، از سرکوب خشونت‌آمیز تجمعات مسالمت‌آمیز دانشجویی در آمریکا به شدت انتقاد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از رهبران مقاومت فلسطین با اشاره به اینکه حماس هنوز پاسخ قطعی خود را به پیشنهاد رژیم صهیونیستی در مذاکرات نداده است تاکید کرد که حماس در صورتی این پیشنهاد را می‌پذیرد که تغییرات اساسی در آن ایجاد شود.