جمعه 20 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه گاردین به نقل از یک منبع نزدیک به وزارت دفاع انگلیس ادعا کرد که دولت لندن در حال بررسی طرحی است که نیروهای این کشور را برای توزیع کمک‌های امدادی به غزه اعزام کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه گاردین به نقل از یک منبع نزدیک به وزارت دفاع انگلیس ادعا کرد که دولت لندن در حال بررسی طرحی است که نیروهای این کشور را برای توزیع کمک‌های امدادی به غزه اعزام کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه اسرائیلی شنبه شب جزئیاتی از پیشنهاد مصر برای توافق مبادله اسرا را منتشر کرد که حاکی از عقب‌نشینی محسوس این رژیم از مواضع قبلی خود برای دستیابی به توافق است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه اسرائیلی شنبه شب جزئیاتی از پیشنهاد مصر برای توافق مبادله اسرا را منتشر کرد که حاکی از عقب‌نشینی محسوس این رژیم از مواضع قبلی خود برای دستیابی به توافق است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری شنبه شب گزارش دادند که نیروهای پلیس اسرائیل با صهیونیست‌های معترض که خواستار توافق مبادله اسرا با حماس هستند مقابل وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو درگیر شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری شنبه شب گزارش دادند که نیروهای پلیس اسرائیل با صهیونیست‌های معترض که خواستار توافق مبادله اسرا با حماس هستند مقابل وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو درگیر شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه عبری زبان از قرار داد فروش پهپادهای چینی به ارتش اسرائیل پرده برداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری زبان از قرار داد فروش پهپادهای چینی به ارتش رژیم صهیوینستی پرده برداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه عبری زبان معاریو مدعی شد که موضوع ایران، لبنان و رفح در جدول برنامه کاری وزیر خارجه فرانسه در سفر به فلسطین اشغالی قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع فلسطینی از شهادت 27 نفر در حمله رژیم صهیونیستی به منازل فلسطینیان در مرکز و جنوب نوار غزه خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام رسانه‌های اسرائیلی، وزیر خارجه فرانسه روز سه‌شنبه به فلسطین اشغالی سفر می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خانواده‌های اسرای صهیونیست هشدار دادند یورش به رفح به اسارت بیشتر صهیونیست‌ها یا مرگ آن‌ها در اسارت منجر خواهد شد و رژیم صهیونیستی باید بین یورش به رفح یا بازگرداندن اسرا یکی را انتخاب کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنتونی بلیکن، وزیر خارجه آمریکا در اولین مقصد خود در دور جدید سفر منطقه‌ای به غرب آسیا برای رایزنی درباره تحولات منطقه و جنگ غزه روز یکشنبه وارد ریاض خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خانواده‌های اسرای اسرائیل نزد مقاومت فلسطین، در واکنش به ویدیویی که گردان‌های القسام درباره این اسرا منتشر کرد، خواستار خودداری ارتش این رژیم از یورش به رفح شدند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه ترکیه قرار است در سفر 2 روزه خود به ریاض، پیرامون تحولات «غزه» رایزنی‌هایی داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: طوفان وعده صادق که توسط سپاه اجرا شد تنها 10 درصد از ظرفیتی بود که برای شب عملیات محیا شده بود، هدف این بود که 13 موشک مافوق صوت به مقرهای مورد نظر اصابت کنند که این هدف محقق شد و مابقی عملیات برای انحراف دشمن بود و دشمن در این عملیات بشدت غافلگیر شد.