جمعه 20 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه ترکیه قرار است در سفر 2 روزه خود به ریاض، پیرامون تحولات «غزه» رایزنیهایی داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش یمن امروز (شنبه) با انتشار تصاویری از هدف قرار دادن یک جنگنده آمریکایی در آسمان صعده خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سران و اعضای ارشد گروه‌های مقاومت فلسطین دیدار مهمی را با یکدیگر برگزار کردند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش یمن امروز (شنبه) با انتشار تصاویری از هدف قرار دادن یک جنگنده آمریکایی در آسمان صعده خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان بهداشت جهانی با اشاره به اوضاع فاجعه‌بار در غزه تاکید کرد که دو طرف باید توافق کنند و فورا آتش‌بس ایجاد شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای قرار می‌دهد. در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به گروهی از غیرنظامیان فلسطینی نزدیک منطقه «وادی غزه» واقع در شمال اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه 3 فلسطینی به شهادت رسیدند. همچنین ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به خانه‌ای در اردوگاه «الجدید» واقع در منطقه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین» و «باشگاه اسیران فلسطین» امروز (شنبه) از بازداشت دستکم 20 فلسطینی دیگر در کرانه باختری توسط نظامیان رژیم صهیونیستی خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با اعتراض به بالا بودن تعداد فلسطینیان بازداشت شده از سوی این رژیم، خواستار کشتار فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امنیت داخلی اسرائیل با اعتراض به بالا بودن تعداد فلسطینیان بازداشت‌شده از سوی این رژیم، خواستار کشتار فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین» و «باشگاه اسیران فلسطین» امروز (شنبه) از بازداشت دستکم 20 فلسطینی دیگر در کرانه باختری توسط نظامیان اسرائیلی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر جریان صدر عراق در پیامی با اعلام حمایت از تحرکات دانشگاهیان آمریکا در حمایت از فلسطین و مردم نوار غزه، اعمال خشونت توسط دولت آمریکا در قبال این معترضان را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه‌نگار سرشناس آمریکایی درباره تبعات اجرای طرح حمله به رفح هشدار داده و به اسرائیل توصیه کرده به سراغ مسیر عادی‌سازی روابط با عربستان برود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه ترکیه گفت، آنکارا در قبال فلسطین از بازگشت به مرزهای 1967 و راه حل دو دولتی حمایت می‌کند و آماده ایفای نقش به عنوان ضامن برای فلسطین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مسئول ارشد سازمان ملل متحد با ابراز "هنوز تعداد زیادی مهمات منفجرنشده ارتش اسرائیل در خیابان‌ها و ساختمان‌های ویران‌شده غزه وجود دارد که جان غیرنظامیان را تهدید می‌کند." گزارش داد: آواربرداری در غزه ممکن است 14 سال طول بکشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دو خبرنگار فلسطینی هنگام پوشش خبری درگیری‌ها در خان یونس شهید شدند.