جمعه 20 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «پیر لودامار» مسئول ارشد واحد مین‌روبی سازمان ملل متحد با اشاره به حجم ویرانی گسترده‌ای که رژیم صهیونیستی در نوار غزه به وجود آورده است اعلام کرد: عملیات آواربرداری در غزه در پی جنگ ویرانگر اسرائیل علیه این منطقه احتمالاً حدود 14 سال طول بکشد. این مسئول سازمان ملل در یک کنفرانس مطبوعاتی در ژنو گزارش داد: حدود 37 میلیون تن آوار در غزه که یک منطقه...

وب‌گاه عصر ایران

در پی کشتار ده‌ها هزار زن و کودک فلسطینی بخصوص پس از کشف گور‌های دسته‌جمعی بیماران و مجروحان و کارکنان بیمارستانی در نزدیکی بیمارستان «ناصر» در نوار غزه، جنبش‌های دانشجویی در آمریکا خواستار قطع هرگونه کمک‌هایی شدند که به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان منجر می‌شود. نیرو‌های پلیس آمریکا به به فیلمبردار شبکه «فاکس 7» در جریان تظاهرات جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین در دانشگاه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو پارلمان الجزایر حمایت هیأت پارلمانی این کشور در ترکیه از طرح عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد که آنکارا در قبال فلسطین از بازگشت به مرزهای 1967 و راه حل دو دولتی حمایت می‌کند و آماده ایفای نقش به عنوان ضامن برای فلسطین است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به سربازان اسرائیل در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان ملل از بسته شدن تحقیقات مربوط به پرونده یکی از 12 کارمند آنروا به دلیل عدم ارائه شواهد ادعایی از سوی اسرائیل خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در حال خارج کردن نیروهای خود از مناطق مختلف نوار غزه بعد از متحمل شدن شکست سنگین در محورهای متعدد است، چند روز قبل تیپ مشهور و زبده «ناحال» ارتش رژیم اشغالگر مجبور به عقب نشینی از نوار غزه بعد از تحمل خسارت‌ها و تلفات سنگین شد. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این زمینه اعلام کرد که تیپ ناحال ارتش اسرائیل بعد...

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو_ با گذشت 204 روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای، به سست‌تر شدن پایه‌های این رژیم تروریست دست نشانده غرب منجر شده است، تعداد شهدای مردم مظلوم غزه از ابتدای این عملیات از مرز 34 هزار و 400 نفر گذشته است. بر اساس آمار اعلام شده از وزارت بهداشت غزه، از این تعداد حدود 25 هزار نفر شامل زنان و کودکان می‌شوند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان ملل از بسته شدن تحقیقات مربوط به پرونده یکی از 12 کارمند آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) به دلیل عدم ارائه شواهد ادعایی از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

مسئول واحد مین روبی سازمان ملل گفت: تخمین زدیم که 37 میلیون تن آوار یا حدود 300 کیلوگرم آوار در هر متر مربع در نوار غزه وجود داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گسترش موج استعفای مقامات نظامی رژیم صهیونیستی به دلیل شکست تل آویو در برابر نیروهای مقاومت فلسطین این بار گریبان رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم را خواهد گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به اقدام سه کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم‌هایی علیه برخی اشخاص حقیقی و حقوقی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و همچنین قطعنامه پارلمان اروپا و طرح ادعاهایی علیه کشورمان واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع امنیتی از شهادت 2 جوان فلسطینی و زخمی شدن 2 تن دیگر به ضرب گلوله اشغالگران در نزدیکی ایست بازرسی «سالم» در غرب جنین خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه وارد دویست و چهارمین روز خود شده است، حملات این رژیم به شهر رفح و سایر مناطق غزه ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از اعضای ارشد جنبش حماس اعلام کرد که این جنبش برای تعامل مثبت و جدی با هرگونه پیشنهاد جدید درباره آتش‌بس غزه آماده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حماس در بیانیه‌ای نسبت به تغییر در روند فعالیت و خدمات رسانی آنروا هشدار داد.