جمعه 20 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده پاکستان در کنفرانس بین‌المللی فلسطین در استانبول گفت: مقاومت مسلحانه فلسطینیان از جمله حماس در برابر اشغال وحشیانه اسرائیل بر اساس قوانین بین‌المللی و منشور سازمان ملل کاملاً موجه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که مذاکرات آتش بس غزه و تبادل اسرا که اخیرا در قاهره برگزار شد در سایه کارشکنی‌های طرف صهیونیستی و فریبکاری‌های آمریکا هنوز به نتیجه ملموسی نرسیده است، یکی از رهبران مقاومت فلسطین در گفتگو با المیادین اعلام کرد که جنبش حماس همچنان در حال بررسی پیشنهاد رژیم اشغالگر در مذاکرات است، اما نباید انتظار داشت که حماس این پیشنهاد را بپذیرد؛ مگر...

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد حقوق بشر ایران از سرکوب خشونت‌آمیز تجمعات دانشجویی در آمریکا انتقاد کرد و خواستار محکومیت آن از سوی کمیساری عالی حقوق بشر سازمان ملل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌احتمالا صدور حکم بازداشت از سوی دادگاه بین‌المللی کیفری علیه نتانیاهو فقط مساله زمان باشد. با توجه به ادامه اقدامات نظامی در نوار غزه، دادگاه لاهه ممکن است یوآو گالانت، وزیر جنگ و هرتزی هالوی، رئیس ستاد کل ارتش اشغالگران را نیز در فهرست افراد تحت تعقیب قرار دهد. احتمالا صدور حکم بازداشت از سوی دادگاه بین‌المللی کیفری علیه نتانیاهو فقط مساله زمان باشد. با توجه به ادامه اقدامات نظامی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بین‌الملل گفت: وظیفه تمامی رسانه‌های آزادی‌خواه جهان این است که اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین را پوشش دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درخواست وزیر دادگستری ترکیه از دادگاه کیفری بین‌المللی (ICC) تشکیل پرونده‌ای علیه اسرائیل به اتهام جنایات جنگی در نوار غزه بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمیسر کل آنروا تاکید کرد: ایده عملیات زمینی در رفح بسیار نگران‌کننده است و هیچ مکان امنی در غزه برای تخلیه مردم وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک مقام آمریکایی اعلام کرد که بعضی از مقام‌های ارشد وزارت خارجه این کشور موافق پذیرش تضمین‌های اسرائیل نیستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مواردی جدی در مورد نقض احتمالی قوانین بشردوستانه از اسرائیل وجود دارد و برخی از مقام‌های ارشد وزارت آمریکا موافق پذیرش تضمین‌های آن نیستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک روزنامه انگلیسی نوشت که ممکن است حکم بازداشت در اوایل هفته آینده صادر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک رسانه اسرائیلی مدعی شد که نتانیاهو برای جلوگیریب از صدور حکم بازداشت خود، تماس‌های گسترده‌ای با مقامات آمریکایی به منظور جلوگیری از صدور حکم بازداشتش برقرار کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مرکز و جنوب نوار غزه در طول 24 ساعت گذشته، 27 فلسطینی به شهادت رسیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جریان اعتراضات شهرک‌نشینان اسرائیلی علیه نتانیاهو، رئیس جریان اپوزیسیون اسرائیل هم حضور یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نخست‌وزیر اسرائیل در تل‌آویو، رئیس مخالفان کابینه نتانیاهو هم حضور پیدا کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تشکل‌های دانشجویی در نوار غزه با تقدیر از خیزش خودجوش انجمن‌های دانشجویی حامی فلسطین در ده‌ها دانشگاه در سرتاسر آمریکا ضد سرکوب نظام سلطه، خروش آنان را تاریخ‌ساز توصیف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تشکل‌های دانشجویی در نوار غزه با تقدیر از خیزش خودجوش انجمن‌های دانشجویی حامی فلسطین در ده‌ها دانشگاه در سرتاسر آمریکا ضد سرکوب نظام سلطه، خروش آنان را تاریخ‌ساز توصیف کرد.