جمعه 20 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام منابع رسانه‌ای چین میزبان مذاکرات آشتی داخلی میان گروه‌های فلسطینی خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز دفاع مدنی در غزه اعلام کرد از دبیرکل سازمان ملل درخواست کرده کمیته بین‌المللی مستقلی را برای تحقیقات درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه به ویژه در مجتمع پزشکی ناصر، تشکیل دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش‌های حماس و فتح و یک دیپلمات در پکن عصر جمعه اعلام کردند که چین میزبان مذاکرات آشتی داخلی میان گروه‌های فلسطینی خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در سایه تحولات اخیر مربوط به جنگ غزه، از مذاکرات آتش بس و تبادل اسرا گرفته تا افزایش تهدیدات رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح، «محمد الهندی» معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی سخنانی به سرنوشت آخرین دور مذاکرات قاهره درباره آتش بس غزه اشاره و اعلام کرد که در حال حاضر در عمل مذاکرات به حالت تعلیق درآمده اما از آنجایی که آمریکا و رژیم صهیونیستی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علیرغم ابراز مخالفت‌های شدید ملت‌ها، دولت و مجامع بین‌المللی، ارتش رژیم صهیونیستی حمله به «رفح» را که تنها نقطه باقیمانده در نوار غزه برای اقامت مردم است آغاز کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه عرب زبان رای الیوم نوشت: رهبران مقاومت در غزه با ارسال پیام‌هایی، به مذاکره کنندگان حماس اطلاع داده اند که آمادگی کامل برای نبرد در رفح دارند و آنها نباید امتیازی در قبال ممانعت از نبرد در این منطقه بدهند.

خبرگزاری دانشجو

یکی از مسئولان ارشد حماس اعلام کرد که پاسخ رسمی رژیم صهیونیستی به موضع حماس درباره مذاکرات آتش‌بس و تبادل اسرا را دریافت کردیم و بعد از اتمام بررسی‌ها پاسخ خود را اعلام می‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه عرب زبان از شکستی خبر داد که رژیم صهیونیستی و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در پرونده آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی موسوم به «آنروا» متحمل شد و نوشت: اسرائیل سیلی محکمی خورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه عرب زبان گزارش داد که اسرائیل در پرونده آنروا سیلی خورده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون رئیس جنبش در نوار غزه اعلام کرد که پاسخ رسمی اسرائیل به موضع جنبش حماس در مورد مذاکرات را دریافت کردیم که در 13 آوریل به میانجیگران قطری و مصری تحویل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون رئیس جنبش حماس در نوار غزه اعلام کرد که پاسخ رسمی اسرائیل به موضع جنبش حماس در مورد مذاکرات را دریافت کردیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هلند اعلام کرد که ازسرگیری کمک‌ها به آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی را بررسی می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شبکه ان. بی. سی نیوز جزئیات تازه‌از از حمله اسرائیل به مناطق امن اعلام شده در غزه منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه خبری ان. بی. سی نیوز در گزارشی، به جزئیات حملات مرگبار اسرائیل به نقط امن تعیین شده در غزه پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمله هوایی جنگنده‌های اسرائیلی به مرکز نوار غزه پنج کشته و 30 زخمی به جای گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حمله هوایی رژیم اسرائیل به مرکز نوار غزه، 5 نفر شهید و 30 نفر زخمی شدند.