جمعه 20 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حزب الله لبنان با حمله موشکی سنگین، شهرک مرگلیوت را هدف قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب الله لبنان با حمله موشکی سنگین، شهرک مرگلیوت را هدف قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هزاران اردنی ساعتی پس از سخنرانی سخنگوی گردان‌های قسام دعوت او را لبیک گفته و دست به تظاهرات زدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اردنی‌ها با ادامه اعتراضات ضدجنگ، دعوت ابو عبیده را لبیک گفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، «فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی آنروا اعلام کرد که هدف از هجمه علیه آنروا موضوع عدم بی‌طرفی این آژانس نیست بلکه هدف از آن حذف مساله آوارگی و پناهندگی فلسطینیان است. لازارینی گفت: 180 ساختمان از ساختمان‌های آنروا در نوار غزه ویران شده که در این بین 160 ساختمان به صورت کامل ویران شده‌اند. وی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هزاران نفر از مردم اردن ساعتی پس از سخنرانی ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام دعوت او را لبیک گفته و مجدداً به خیابان آمده و علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی دست به تظاهرات زدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی گفت که رژیم صهیونیستی به قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در مورد تسهیل ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه عمل نکرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سامح الشکری وزیر خارجه مصر در کنفرانس خبری مشترک با همتای ایرلندی خود، درباره هرگونه اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح وافع در جنوب نوار غزه هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آنروا اعلام کرد که 7 درصد آوارگان فلسطینی یعنی حدود 1.7 میلیون نفر در جستجوی امنیت نسبی "چندین بار" مجبور به فرار شده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای به جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مجتمع بیمارستانی ناصر واقع در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه و یافتن گورهای دسته جمعی در این بیمارستان واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه مصر درباره هرگونه اقدام نظامی در شهر رفح هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه «یسرائیل هیوم» امروز سه شنبه نوشت ارتش رژیم صهیونیستی برای شروع عملیات نظامی در شهر رفح در «آینده بسیار نزدیک» آماده می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری عراقی واع، مقام ارشد بهداشتی عراق از ابراز آمادگی بغداد برای کمک به زخمی شدگان غزه‌ای خبر داد. صالح الحسناوی وزیر بهداشت عراق از آمادگی کامل بغداد برای پذیرش مجروحان فلسطینی در مراکز درمانی دولتی و خصوصی این کشور خبر داد. وی بیان کرد: بر اساس تصمیمات و دستورات دولت، وزارت بهداشت عراق برای پذیرش مجروحان فلسطینی چه در مراکز درمانی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حمله‌های جدید خود علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد. اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 2:35 عصر امروز سه‌شنبه بیست‌وسوم آوریل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به ساکنان شهر «بیت لاهیا» هشدار داد و از آنها خواست آن را تخلیه کنند و مدعی شد ارتش در «بیت لاهیا» زیرساخت و نیروهای حماس را هدف قرار می‌دهد.