جمعه 20 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیده‌بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه پیامدهای حملات مستمر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در 200 روز گذشته را وحشتناک توصیف و تاکید کرد، بیش از 140 گور جمعی را در نوار غزه ثبت کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعاهای بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری به دولت این کشور توصیه کرد در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر بازنگری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعاهای بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری به دولت این کشور توصیه کرد در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر بازنگری کند.

وب‌گاه عصر ایران

جنگنده‌های اسرائیل مناطق بیت لاهیا، شیخ زاید، بیت حانون و مناطق دیگری در شمال غزه را هدف قرار دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سرویس اطلاع‌رسانی مصر خبر منتشر شده در یک روزنامه آمریکایی درباره بررسی طرح‌هایی برای یورش به رفح از سوی مصر با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر حزب کارگر رژیم صهیونیستی در واکنش به موج استعفاها در میان نظامیان این رژیم، تاکید کرد، مشروعیت‌زدایی از درجه‌های نظامی در ارتش در راستای بقای نتانیاهو و شرکایش در قدرت، به سطح جدیدی رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با گذشت 200 روز از جنگ علیه نوار غزه صهیونیستها همچنان به دنبال فرار از فلسطین اشغالی و بازگشت به کشوری هستند که از آنجا آمده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ارشد و رییس یکی از فراکسیون‌های پارلمان فرانسه اعلام کرد که پلیس این کشور به علت اعتراض او به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، احضار کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یوال نوح هراری در یادداشتی نوشت: در روز‌های آینده اسرائیل باید تصمیمات سیاسی تاریخی اتخاذ کند. متأسفانه نتانیاهو و شرکای سیاسی او بار‌ها ثابت کرده‌اند که برای اتخاذ چنین تصمیماتی مناسب نیستند. سیاست‌هایی که آن‌ها دنبال کردند، اسرائیل را به مرز نابودی رساند. به جای عجله در جنگ جدید با ایران، ابتدا باید از شکست‌های اسرائیل در شش ماه گذشته درس بگیریم. جنگ...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اظهار کرد: شهرهای غزه بیش از شهرهای آلمان در جنگ جهانی دوم ویران شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی پنتاگون در این بیانیه ادعا کرد: در حال حاضر از هیچ طرح قابل اجرا در رفح که با طرف آمریکایی در میان گذاشته شده باشد، اطلاعی در دست نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به دنبال افزایش نگرانی‌ها درباره احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری برای مقامات تل آویو / نتانیاهو خواستار اقدام وزیران خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت خود شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتانیاهو خواستار اقدام وزیران خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت وی از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حمله هوایی ارتش اسرائیل به بخش‌هایی از نوار غزه، هفت نفر به شهادت رسیدند.