شنبه 21 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمله جنگنده‌های اسرائیل که دقایقی پیش به منزلی در مرکز نوار غزه صورت گرفت، 5 شهید و 30 زخمی برجای گذاشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در ادامه قدرت‌نمایی نظامی نیرو‌های مسلح یمن ضد نیرو‌های ائتلاف بین‌المللی متجاوز آمریکایی - انگلیسی در حمایت از رژیم صهیونیستی، عضو عالی شورای سیاسی یمن بار دیگر حمایت همه جانبه ملت و دولت صنعا در حمایت از مقاومت فلسطینی در مقابل جنایتکاران را خاطرنشان کرد. محمد علی الحوثی، از رهبران عالی جنبش انصارالله در مصاحبه تلویزیونی با شبکه خبری المیادین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا هفته آینده برای شرکت در نشست وزرای خارجه گروه 7 با دستور کار جنگ روسیه و اوکراین و نیز تحولات خاورمیانه به ایتالیا می رود.

وب‌گاه الف

افسر ذخیره صهیونیست اذعان کرد: هیچ محدودیتی برای تعداد ساختمان‌هایی که می‌توانیم در غزه منفجر کنیم، وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از یک ضربه محکم به اشغالگران در غزه پرده برداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر پیشین جنگ اسرائیل تاکید کرد که مصر باید مسئولیت نوار غزه را در مرحله «پساجنگ» برعهده بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صندوق جمعیت سازمان ملل متحد اعلام کرد، اسرائیل از ورود امکانات و تجهیزات پزشکی از جمله دستگاههای احیای پزشکی به نوار غزه جلوگیری می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیروهای مقاومت اسلامی عراق به آمریکا و اسرائیل هشدار داد و تاکید کرد که به هرگونه حماقت در عراق یا دیگر کشورهای محور مقاومت پاسخ محکمی داده می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی عراق درباره هرگونه حماقت آمریکا واسرائیل در قبال عراق یا یکی از کشورهای عضو محور مقاومت هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، نیرو‌های مقاومت اسلامی عراق امروز جمعه با انتشار بیانیه‌ای هشدار دادند که «هرگونه حماقت» آمریکا و رژیم صهیونیستی در عراق و یا دیگر کشور‌های محور مقاومت با پاسخ محکم روبرو خواهد شد. در این بیانیه آمده است که «اگر نیرو‌های آمریکایی و صهیونیستی هرگونه حماقتی در عراق یا علیه کشور‌های محور مقاومت مرتکب شوند پاسخ ما به دشمنان هر جا که دستمان می‌رسد...

وب‌گاه الف

نیروهای مقاومت اسلامی عراق به آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به «هرگونه حماقت در عراق یا دیگر کشورهای محور مقاومت» هشدار دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان یک پایگاه نظامیان اشغالگر صهیونیست را در شمال فلسطین اشغالی مورد حمله قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتحادیه اروپا سه زیر شاخه نظامی حماس و جهاد اسلامی را به دلیل مشارکت در عملیات طوفان الاقصی تحریم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اتحادیه اروپا در تداوم حمایت از رژیم جنایتکار اسرائیل و چشم‌پوشی از کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین توسط این رژیم در غزه، 3 زیر شاخه نظامی حماس و جهاد اسلامی را به دلیل مشارکت در عملیات طوفان الاقصی تحریم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «پدرو سانچز» نخست وزیر اسپانیا بر ضرورت به رسمیت شناختن فوری کشور فلسطین و فراهم کردن زمینه فعالیت آزادانه و بدون تهدید سازمان‌های فعال در زمینه‌های بشردوستانه در نوار غزه تاکید کرد. وی دراین‌باره گفتک نباید بیش از این اجازه خشونت و کشتار فلسطینیان در غزه را داد. ما آماده به رسمیت شناختن کشور فلسطین و عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل در اسرع...

وب‌گاه الف

نخست‌وزیر اسپانیا ضمن تأکید بر توقف فوری جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، اعلام کرد که اسپانیا آماده به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین است.