شنبه 21 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسرائیل مجددا به جمعی از خبرنگاران در غزه حمله کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حییم رامون، وزیر سابق دادگستری اسرائیل گفت که جنگی که دولت بنیامین نتانیاهو در نوار غزه به راه انداخت «به شکست استراتژیک» این رژیم ختم شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسرائیل مناطقی از جنوب لبنان را هدف حمله قرار داد.

وب‌گاه الف

روزنامه هاآرتص در سرمقاله امروز جمعه خود نوشت که ترور فرزندان رئیس دفتر سیاسی حماس نه تنها موجب تضعیف این جنبش نخواهد شد که بر محبوبیت آن خواهد افزود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنویز: مسئول عملیات پلیس استان‌های «غزه» و «شمال» نوار غزه به همراه پسرش در پی حمله ارتش اسرائیل به خانه آن‌ها به شهادت رسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل خبر داد که «بدبینی در میان مقامات اسرائیلی شرکت کننده در مذاکرات با حماس در مورد دستیابی به توافقی در آینده نزدیک حاکم است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه عبری زبان هاآرتص اشاره کرد که ترور فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه توسط اشغالگران باعث افزایش محبوبیت حماس و رهبری آن خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نظامیان اسرائیل یک مبارز فلسطینی به نام «محمد رسول عمر دراعمه» را در کرانه‌باختری ترور کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیش از 250 سازمان و نهاد حقوق بشری از کشورهای مختلف جهان خواستار توقف روند ارسال سلاح برای اسرائیل شدند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه گفت: ضروری است در میان کشورهای عضو بریکس به یک راه حل مشترک از جمله راه اندازی کانال مالی به جای سوئیفت برسیم. این مسئله می‌تواند یک نمونه موفق برای تحقق بخشیدن به عدالت و امنیت جهانی باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

منابع خبری از شهادت دست‌کم 25 فلسطینی در نوار غزه در جریان آخرین دور از حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دختر امام خمینی (ره) در نامهای به هنیه شهادت اعضای خانواده او را تسلیت گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: ضروری است در میان کشور‌های عضو بریکس به یک راه حل مشترک از جمله راه اندازی کانال مالی به جای سوئیفت برسیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق اعلام کرد که کمیته عالی نظامی مشترک آمریکا و عراق با پایان دادن به ماموریت ائتلاف بین‌المللی بر اساس جدول زمانی موافقت کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات ارشد آمریکایی گفتند که وزیر دفاع این کشور و مقامات وزارت دفاع آن که پیشتر مدعی بی‌اطلاعی از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق شده بودند، بر این باورند که تل‌آویو باید به آن‌ها اطلاع می‌داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر عراق در مقاله‌ای که برای «فارن افرز» نوشت، اعلام کرد کمیته عالی نظامی مشترک آمریکا و عراق با پایان دادن به ماموریت ائتلاف بین‌المللی بر اساس جدول زمانی موافقت کرده است.