شنبه 21 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از کسری هفت میلیارد دلاری بودجه اسرائیل در سایه جنگ غزه پرده برداشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مبارزان فلسطینی به مقاومت در برابر اشغالگران درغزه ادامه داده و ادوات و تجهیزات نظامی آنها را به آتش می کشند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه مصر اعلام کرد که باید آتش‌بس فوری در غزه برقرار شود. ما قاطعانه مخالف حمله به رفح هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاهدخت ریما، دختر بندر بن سلطان آل سعود که پدرش هم مانند او سفیر عربستان سعودی در آمریکا بود، با اشاره به روابط این دو کشور گفت که در روابط ریاض و واشنگتن، فراز و نشیب‌های زیادی وجود داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «دیوید فرنچ» در مقاله اخیر خود به مقایسه عملکرد فعلی اسرائیل در غزه و اشتباه‌های قبلی آمریکا در عراق پرداخت و بر چالش‌هایی که این رژیم اکنون در غزه با آنها روبه‌رو است و لزوم ارائه کمک‌های بشردوستانه متمرکز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحلیلگر سیاسی روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت آحارنوت» اعلام کرد که کابینه اسرائیل در جنگ شکست خورده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر از بیشتر مناطق استقرار خود در داخل نوار غزه، اما نظامیان این رژیم همچنان به شکل محدود در چهار نقطه حضور دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری فلسطینی از شهادت دست کم 13 شهروند فلسطینی در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امنیت داخلی اسرائیل که از وزرای افراط گرای این رژیم محسوب می‌شود، در اظهاراتی تاکید کرد: که در صورتی که حمله به رفح صورت نگیرد، نتانیاهو نخست وزیر نمی‌ماند!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در واکنش به عقب نشینی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از منطقه خان یونس در جنوب غزه گفت: اگر نتانیاهو تصمیم بگیرد بدون حمله گسترده به رفح به منظور از بین بردن حماس، جنگ علیه غزه را پایان دهد، نخست وزیر اسرائیل نخواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیکاراگوئه، دولت آلمان را که از حامیان مهم رژیم صهیونیستی در جنگ غزه است، به دادگاه لاهه کشانده و از برلین به‌خاطر حمایت‌های سیاسی و نظامی از این رژیم و تسهیل ارتکاب نسل‌کشی شکایت کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مسئول ارشد مقاومت فلسطین در گفت‌وگو با شبکه المیادین تاکید کرد: هیات مقاومت فلسطین درحالی به مذاکرات قاهره رفت که بر موضع ملی مورد توافق همه فلسطینیان و گروههای فلسطینی پافشاری دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع وابسته به مقاومت فلسطین با تاکید بر اینکه مقاومت به همه مواضع و شروط خود در هر مذاکره‌ای پایبند است تاکید کرد که تاکنون همه تلاش‌ها و اقداماتی که میانجی‌ها برای رسیدن به توافق آتش‌بس و معامله تبادل اسرا انجام داده‌اند، با ناسازگاری و کارشکنی رژیم اشغالگر مواجه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سپاه، گفت: جمهوری اسلامی همیشه حامی مردم فلسطین است و هر گونه رفتاری که موجب تعرض به حریم ایران شود، با پاسخ پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر پاکستان در مکه مورد استقبال ولیعصد عربستان قرار گرفت و دوطرف درخصوص مسائل مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی گفتگو کردند.