شنبه 21 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی منابع جزییات پیشنهاد ارایه‌شده از سوی میانجیگران گفت‌وگوهای آتش‌بس میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی در قاهره را فاش کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی منابع جزییات پیشنهاد ارایه‌شده از سوی میانجیگران گفت‌وگوهای آتش‌بس میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی در قاهره را فاش کردند. برخی منابع جزییات پیشنهاد ارایه‌شده از سوی میانجیگران گفت‌وگوهای آتش‌بس میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی در قاهره را فاش کردند. به گزارش عرشه آنلاین، برخی منابع از جزییات پیشنهاد جدید آتش‌بس ارایه‌شده از سوی میانجیگران گفت‌وگوهای آتش‌بس میان مقاومت فلسطین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عربستان سعودی، روز چهارشنبه را عید سعید فطر اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مصر روز گذشته تعداد کامیون‌های کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه را از طریق گذرگاه رفح افزایش داد و به بیش از 300 کامیون اجازه عبور از گذرگاه را داد که بیش از هر دوره دیگری از زمان آغاز حملات اسرائیل به غزه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست و انتقاد آنها علیه 2 وزیر تندرو کابینه به دلیل پافشاری بر ادامه جنگ و حمله به رفح خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت مراسم بزرگداشت حزب‌الله برای شهادت سردار زاهدی و همرزمان این شهید در نتیجه حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر حقایق اقدامات شهید زاهدی را آشکار کنیم مشکل افرادی که نباید هویتشان آشکار شود را داریم و در این صورت دستاورد دشمن را بزرگ خواهیم کرد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مسئولان شرکت برق نوگا رژیم صهیونیستی از شهرک نشینان صهیونیست خواستند که خود را برای روبه رو شدن با سناریوی سقوط هزاران موشک به روی سرزمین‌های اشغالی و قطع برق این رژیم برای ساعت‌های طولانی آماده کنند. سامی تورگمان، رئیس شرکت برق نوگا رژیم صهیونیستی در گفتگو با کانال 14 تلویزیون این رژیم توصیه کرده که شهرک نشینان صهیونیست پنل‌های خورشیدی را بر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیل و انتقاد آنها علیه 2 وزیر تندرو کابینه به دلیل پافشاری بر ادامه جنگ و حمله به رفح خبر دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله امام خامنه‌ای طی مراسمی در بیروت از مجموعه کتاب‌های تفسیر قرآن رهبر انقلاب رونمایی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بهداشت غزه امروز (دوشنبه) در تازه‌ترین گزارش آماری خود، از افزایش شمار شهدای جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه به 33 هزار و 207 نفر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با ارائه توضیحاتی درباره ماموریت دریایی اروپا در دریای سرخ، مدعی شد که حملات نیروهای مسلح یمن به کشتی‌ها در این منطقه، هزینه‌های بیمه کشتیرانی و حمل‌ونقل کانتینرها به چین را افزایش داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی امام سید علی خامنه ای و جمعیت معارف اسلامی طی مراسمی که در مجتمع امام مجتبی (ع) بیروت برگزار شد از مجموعه کتابهای تفسیر قرآن امام خامنه ای تحت عنوان "سلسله بیان القرآن" رونمایی کرد. مجتمع امام مجتبی ع در حومه جنوبی بیروت (الضاحیه الجنوبیه لبیروت) واقع شده است. مراسم مذکور با حضور رئیس شورای اجرایی حزب الله...

خبرگزاری تسنیم

دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله امام خامنه‌ای طی مراسمی در بیروت از مجموعه کتاب‌های تفسیر قرآن امام خامنه‌ای تحت عنوان "سلسله بیان القرآن" رونمایی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با از سرگیری مذاکرات برای دستیابی به توافق آتش‌بس در شهر قاهره مصر، وزیر جنگ اسرائیل امروز (دوشنبه) از آمادگی این رژیم برای پرداخت هزینه آزادی اسرای صهیونیست در نوار غزه سخن گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در مسکو گفت: زمان و مکان پاسخگویی به حمله اسرائیل را ایران تعیین خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از کسری هفت میلیارد دلاری بودجه اسرائیل در سایه جنگ غزه پرده برداشتند.