شنبه 21 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه «القاهره الاخباریه» مصر به نقل از یک منبع بلندپایه مصری گزارش داد که هیئت‌های حماس و قطر قاهره را ترک کردند و ظرف 2 روز آینده برای توافق بر سر مفاد توافق نهایی باز خواهند گشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار شریف درباره پاسخ ایران درپی حمله به سفارت کشورمان در دمشق، خاطرنشان کرد: هر گونه رفتاری که موجب تعرض به حریم ایران شود، با پاسخ پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بامداد دوشنبه منابع خبری از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف شهر رفح واقع در جنوب غزه خبر دادند.

وب‌گاه عصر ایران

الجزیره خبر داد که ارتش اسرائیل در حال خارج کردن نیروهای خود از جنوب نوار غزه به جز یک تیپ است. این جابه‌جایی نیروها به مردم رفح و همچنین خان‌یونس اجازه می‌دهد که به شمال غزه بازگردند و این یکی از خواسته‌های اصلی حماس است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از 9 موشک اسرائیل‌زن ساخت ایران قابل مشاهده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از کشتار کاروان آمریکایی آشپزخانه مرکزی جهانی در غزه، مشاور ارتباطات امنیت ملی کاخ سفید گفت ایالات متحده به‌طور فزاینده‌ای از اقدامات رژیم صهیونیستی در نوار غزه ناامید شده است و انتظار دارد که کابینه تل‌آویو به تعهدات خود برای مقابله با تهدیدات علیه غیرنظامیان در این منطقه عمل کند و اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه بیشتر به آنجا را بدهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«جان کربی» مشاور ارتباطات امنیت ملی کاخ سفید یکشنبه به ای‌بی‌سی نیوز گفت: «این نشان‌دهنده میزان و درجه ناامیدی فزاینده‌ای است که ما از نحوه اجرای این عملیات‌ها و نحوه عملکرد اسرائیلی‌ها در میدان، از نظر تلفات غیرنظامی داشته‌ایم. بنابراین ما به‌طور فزاینده‌ای ناامید شده‌ایم.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسرائیل شبانه رفح در غزه را هدف قرار داد - منابع خبری بامداد دوشنبه از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف شهر رفح واقع در جنوب غزه خبر دادند. به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، جنگنده های رژیم صهیونیستی یک منزل مسکونی را در خربه العداس و چندین نقطه دیگر را در منطقه البرهمه از جمله در نزدیکی بیمارستان الکویتی در رفح هدف قرار دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افشاگری روزنامه عبری زبان هاآرتص به نقل از افسران ارشد ارتش اشغالگر: عقب‌نشینی ارتش از مواضع جنگی در نوار غزه به دلیل خستگی رزمی بوده نه به نشانه حسن نیت نسبت به مذاکرات مبادله اسرا.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبران نظمی اسرائیل اعلام کردند که عقب‌نشینی آنها از جنوب نوار غزه تنها بر اساس ملاحظات عملیاتی بوده است که با واقعیت امنیتی روی زمین سازگار است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازتاب هرگونه واکنش ایران به جنایت حمله به کنسولگری ایران در دمشق، چه در عمق جامعه صهیونیستی و چه در عرصه نظامی و سیاسی این رژیم، موجی از نگرانی، دلهره و وحشت تولید کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

مقاومت عراق پیشتر و در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات اسرائیل به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

انبارلویی گفت: حمله به کنسولگری ایران در دمشق نشانگر حماقت نتانیاهو بوده و ایران ثابت کرده است که هر ضربه‌ای را 10 برابر سخت و جدی‌تر جبران می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نتانیاهو برای متحد کردن شرکا و هم پیمانان خود به دفاع از اسرائیل تمایل به ورود ایران به جنگ ضداسراییلی دارد. چون وقتی امنیت اسرائیل به خطر می افتد تعهد ایالات متحده و اروپا باید عملی شود که برای حفظ امنیت اسرائیل باید کوشا باشند و وارد عمل بشوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق نظرسنجی شبکه 12 تلویزیون اسرائیل، 50 درصد اسرائیلی‌ها تمایل دارند که کابینه نتانیاهو به پایان برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک نظرسنجی در شبکه 12 تلویزیون اسرائیل نشان داد که 50 درصد اسرائیلی‌ها گفته‌اند کابینه نتانیاهو به پایان برسد.