یک‌شنبه 22 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر 2023 تا کنون به 33 هزار و 37 شهید و شمار مجروحان به 75 هزار و 668 نفر افزایش یافته است. این وزارتخانه در بیانیه خود افزود که رژیم صهیونیستی در 24 ساعت گذشته مرتکب شش جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن 62 نفر شهید و 91 نفر مجروح...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «عمیت ساعر» رئیس واحد تحقیقات شعبه اطلاعات نظامی رژیم اشغالگر اسرائیل (امان) از مقام خود استعفا کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت امور خارجه تمامی دولت‌ها و ملت‌های مسلمان جهان را به وحدت برای مقابله با غده سرطانی رژیم صهیونیستی و حمایت قاطعانه از ملت مظلوم فلسطین فرا خواند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس، وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای را صادر کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز پنجشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین در غزه، یکی از پایگاه‌های هوایی رژیم اسرائیل را هدف قرار داده است. بر اساس بیانیه مقاومت عراق، پایگاه هوایی «رامات دیوید» که یکی از سه پایگاه هوایی مهم تل‌آویو است، با پهپاد هدف قرار گرفته است. این پایگاه در شمال فلسطین اشغالی است. مقاومت عراق...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای پیشتر از کشته شدن هفت تن از کارکنان سازمان «آشپزخانه مرکزی جهانی» در نوار غزه در حمله رژیم صهیونیستی خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منبعی در بین رهبران جنبش حماس به شبکه الجزیره گفت که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل تلاش می‌کند زمان بخرد و خشم خانواده‌های اسرای صهیونیست را بخواباند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به پایگاه هوایی «رامات دیوید» رژیم صهیونیستی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد پایگاه هوایی «رامات دیوید» را با پهپاد هدف قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مخالفان کابینه اسرائیل خواستار کناره گیری کابینه بنیامین نتانیاهو از قدرت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه ژاپن با اشاره به اینکه ما در تعلیق کمک مالی به آنروا تجدیدنظر کرده‌ایم، گفت: هم اکنون 35 میلیون دلار آماده پرداخت به آنروا است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه ژاپن با اشاره به اینکه ما در تعلیق کمک مالی به آنروا تجدیدنظر کرده‌ایم، گفت: هم اکنون 35 میلیون دلار آماده پرداخت به آنروا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروهای سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین چهارشنبه شب از حمله موشکی به شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور غزه موسوم به غلاف غزه خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرایا القدس از حمله موشکی به شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور غزه موسوم به غلاف غزه خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که واشنگتن می خواهد تحقیقات اسرائیل در مورد حمله ای که منجر به کشته شدن هفت امدادگر سازمان «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه شد، در اسرع وقت به پایان برسد.