یک‌شنبه 22 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جو بایدن با بنیامین نتانیاهو در پی حمله مرگبار این رژیم به امدادگران در نوار غزه امروز پنجشنبه به وقت محلی با یکدیگر گفتگو کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر اسرائیل در پی حمله مرگبار اسرائیل به امدادگران در نوار غزه امروز با یکدیگر گفتگو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از رهبران ارشد حماس می‌گوید مذاکرات آتش‌بس غزه در «دور باطل» گیر کرده و به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی تمایلی به آزادی گروگان‌های خود ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به دنبال تمدید مأموریت هیأت به اصطلاح حقیقت یاب و گزارشگر ویژه ایران، ستاد حقوق بشر بیانیه‌ای را صادر کرد. متن بیانیه ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است: جامعه بین المللی در حال تجربه شدیدترین شکل سیاسی کاری و سوءاستفاده ابزاری برخی از کشور‌های غربی مانند آمریکا، آلمان، انگلیس، فرانسه، کانادا و...، از سازوکار‌های بین‌المللی در رابطه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، گردان‌های قدس اعلام کرد که یک پهپاد رژیم صهیونیستی را در خان‌یونس سرنگون کرده و آن را در اختیار گرفته است. گردان‌های قدس تأکید کرد: مجاهدان ما یک یگان ویژه اسرائیلی را که در ساختمانی در خان‌یونس مستقر شده بود، با گلوله ضد زره و ضد استحکامات هدف قرار دادند و یک تانک رژیم صهیونیستی را با بمب «برق» منفجر کردند. ما همچنین مراکز...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: حمله به کنسولگری جمهوری‌اسلامی ایران را نقض آشکار قوانین بین‌المللی و تجاوز به تمامیت ارضی کشورها می‌دانیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«اسامه حمدان» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: مذاکرات برای آتش بس به رغم تمامی تلاش های ما هیچ پیشرفتی نداشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور کشورمان گفت: اقدامات مردم غزه صهیونیست‌ها را به استیصال انداخته و کاخ پوشانی آن‌ها را سست از تار عنکبوت کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس آخرین اعلام کمیته اسرای فلسطین اشغالگران صهیونیست همچنان 204 کودک فلسطینی را در زندان‌های خود نگهداری می‌کنند که 202 نفر از آنها از کرانه باختری و تنها 2 نفر از نوار غزه هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان امروز پنجشنبه اعلام کرد که مقر فرماندهی گردان «لیمان» و مواضع نظامیان اسرائیلی در پشت پایگاه «جل العلام» را هدف قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی نظامی سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد: مقاومت برای دفع تجاوز در غزه، کرانه باختری و لبنان ادامه دارد و نبرد در مرزهای جغرافیایی فلسطین متوقف نخواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی گردان «لیمان» ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های قدس تأکید کرد: مجاهدان ما یک یگان ویژه اسرائیلی را که در ساختمانی در خان‌یونس مستقر شده بود، با گلوله ضد زره و ضد استحکامات هدف قرار دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر صباحی فرد گفت: حملات گسترده رژیم صهیونیستی ظرف ماه های اخیر به مناطق فلسطینی در کرانه باختری و نوار غزه و به مناطق مسکونی فلسطینیان و عدم اجازه انتقال غذا و دارو، مصداق بارز نسل کشی، حقارت و اوج پست بودن این رژیم غاصب است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان سینمایی از جامعه فرهنگی و سینمایی کشور دعوت کرد همزمان با روز قدس با ملت مظلوم و رنج کشیده فلسطین هم‌صدا شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد: تا بدین لحظه، هیچ چشم‌انداز سیاسی جدید برای دستیابی به توافق برسر توقف تجاوزات اشغالگران اسرائیلی علیه غزه وجود ندارد.