یک‌شنبه 22 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری تسنیم

اگر رژیم صهیونیستی نتواند به اهداف خود دست یابد، ممکن است مخالفت‌ها برای حمایت از اسرائیل در داخل ایالات متحده افزایش یابد که می‌تواند بر تصمیم رژیم صهیونیستی برای توقف تجاوز به نوار غزه تأثیر بگذارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزرات دفاع در بیانیه اعلام کرد: امسال در حالی به استقبال روز قدس می‌رویم که رژیم سفاک صهیونیستی در نوار غزه مرتکب بزرگترین نسل کشی تاریخ گردیده و ملت مقتدر و مظلوم فلسطین تحت شدیدترین و وحشیانه‌ترین جنایات قرار گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی با شکوه روز قدس دعوت به عمل آورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از خانواده بزرگ سلامت خواست تا با حضور حماسی، یکپارچه و پرشکوه در راهپیمایی عظیم فردا همگام با آحاد ملت ایران در پاسداشت خون شهدای گرانقدر مقاومت شرکت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز پنجشنبه در بیانیه‌ای به مناسب روز جهانی قدس آرمان فلسطین را نماد وحدت بشریت خواند. وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز پنجشنبه در بیانیه‌ای به مناسب روز جهانی قدس آرمان فلسطین را نماد وحدت بشریت خواند. به گزارش عرشه آنلاین، متن این بیانیه بدین شرح است:

خبرگزاری تسنیم

وزارت دفاع در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس از آحاد مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی دعوت بعمل آورد.

وب‌گاه عصر ایران

جای بسی تأسف است که به رغم گذشت حدود 6 ماه از حملات ددمنشانه‌ی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، شاهد یک بی‌عملی مزمن از سوی جامعه بین‌المللی به خصوص سازمان ملل متحد و شورای امنیت این سازمان که وظیفه اصلی آن تامین صلح و امنیت بین‌المللی است، هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای حقوق بشر سازمان ملل به دنبال تهیه پیش‌نویس یک قطعنامه علیه نسل‌کشی در اسرائیل است.

وب‌گاه عصر ایران

مقاومت اسلامی عراق بامداد پنجشنبه در بیانیه‌ای مسؤولیت حمله به پایگاه هوایی «رامات دیوید» اسرائیل در اراضی اشغالی را برعهده گرفت. رسانه جنگ این گروه مقاومت اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم و مقاومت غزه، پایگاه هوایی «رامات دیوید» ارتش اسرائیل در اراضی اشغالی را با پهپاد هدف قرار داده است. این گروه پیشتر و در عملیات گذشته به سرزمین‌های اشغالی هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: یکی از اهداف خطرناک رژیم اسرائیل در محاصره کامل نوار غزه و ممانعت از ارسال کمک‌های فوری و کافی انسانی، ایجاد شرایط فروپاشی اجتماعی و مدنی و از میان بردن همه آثار حیات و هویت فلسطین تاریخی و تمدنی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان با انتشار یادداشتی در خصوص روز جهانی قدس نوشت: امسال در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می‌رویم که بشریت شاهد یکی از بزرگ‌ترین جنایات و نسل‌کُشی‌های تاریخ است. بی شک اقدامات صهیونیست‌ها را می‌توان نقض بدیهی‌ترین مبانی حقوق انسانی و مصداق آشکار جنایات ترکیبی علیه بشریت، نسل‌کُشی، آپارتاید و پاکسازی قومی دانست. فاجعه عمیق انسانی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای تمامی دولت‌ها و ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواهان و حق‌طلبان جهان را به وحدت و همبستگی برای مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین دعوت کرد.

خبرگزاری تسنیم

مجموعه فیلم‌های کوتاه «الغزه العزه» مرکز تولیدات بسیج سازمان صداوسیما همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس از شبکه‌های مختلف رسانه ملی پیش روی مخاطبان قرار داده می‌شود.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: یکی از اهداف خطرناک رژیم اسرائیل در محاصره کامل نوار غزه و ممانعت از ارسال کمک‌های فوری و کافی انسانی، ایجاد شرایط فروپاشی اجتماعی و مدنی و از میان بردن همه آثار حیات و هویت فلسطین تاریخی و تمدنی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس منتشر کرد و تصریح کرد آرمان فلسطین به نماد وحدت بشریت از هر نژاد و دین و آیین در سراسر جهان تبدیل شده است. در این بیانیه آمده است: «در سالگرد ابتکار تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به...