یک‌شنبه 22 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه عصر ایران

جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه‌ای از قطعنامه شورای امنیت برای آتش بس فوری در غزه استقبال و تأکید کرد: ما بر ضرورت دستیابی به آتش‌بس دائم که به خروج تمامی نظامیان اسرائیلی از نوار غزه و بازگشت آوارگان به خانه‌های خود منجر شود، تاکید می‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس در بیانیه‌ای از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره آتش‌بس فوری در غزه استقبال کرد و خواستار فشار بر اسرائیل به منظور پایبندی به آن شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: رئیس‌جمهور پیشین آمریکا بار دیگر خواستار توقف جنگ غزه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حماس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره آتش‌بس فوری در غزه استقبال کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه آتش‌بس فوری در نوار غزه را بدون استفاده آمریکا از وتو تصویب کرد. شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه آتش‌بس فوری در نوار غزه را بدون استفاده آمریکا از وتو تصویب کرد. به گزارش عرشه آنلاین، شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه آتش‌بس در نوار غزه را تصویب کرد، اما در تصویب پیش‌نویس اصلاح شده این قطعنامه که شامل عبارت «آتش‌بس پایدار» بود، ناکام ماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز غصب سرزمین‌های متعلق به فلسطینی‌ها در دره رود اردن را محکوم کرد و آن را سرقت و تجاوزی آشکار و غیرقانونی علیه حقوق مسلم و طبیعی ملت فلسطین و ستیزه جویی علیه صلح و امنیت و مقررات بین‌المللی خواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در گفت‌وگو با اسرائیل هیوم اظهار داشت: باید به جنگ‌تان پایان دهید، ما به صلح نیاز داریم و نباید اجازه دهیم که این وضعیت تداوم داشته باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تصمیم جدید رژیم صهیونیستی برای مصادره 800 هکتار از زمین‌های متعلق به فلسطینیان در دره رود اردن در کرانه غربی فلسطین را به شدت محکوم کرد و آن را سرقت و تجاوزی آشکار و غیرقانونی علیه حقوق مسلم و طبیعی ملت فلسطین و ستیزه جویی علیه صلح و امنیت و مقررات بین‌المللی دانست. وی غصب بخش دیگری از سرزمین‌های متعلق...

وب‌گاه الف

منابع صهیونیست از شلیک 8 راکت از سوی نیرو‌های حماس به منطقه اشدود خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: گزارشگر سازمان ملل در امور خشونت علیه زنان و دختران از افزایش تجاوز نظامیان رژیم صهیونیستی به زنان و دختران فلسطینی ابراز نگرانی کرد.

خبرگزاری تسنیم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا غزه را محکوم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: رژیم صهیونیستی در روز جهانی قدس با حضور ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواهان جهان پاسخ لازم را دریافت خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی جنایت اخیر رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اقدام جنایتکارانه رژیم گرگ صفت و درنده خوی صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفا غزه در سحرگاه دوازدهم رمضان 1445 و هتک حرمت زنان و دختران مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی جنایتی بزرگ و غصه‌ای دردناک است که هرگز از حافظه تاریخی بشریت محو نخواهد شد. در ادامه این بیانیه تاکید...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز غصب سرزمین‌های متعلق به فلسطینی‌ها در دره رود اردن را محکوم کرد و آن را سرقت و تجاوزی آشکار و غیرقانونی علیه حقوق مسلم و طبیعی ملت فلسطین خواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت بهداشت فلسطین در غزه خبر داد که آمار شهدای فلسطینی جنگ غزه به 32 هزار و 333 نفر افزایش یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه تصمیم جدید اسرائیل جهت مصادره 800 هکتار از زمین‌های متعلق به فلسطینیان در دره رود اردن را شدیدا محکوم کرد.