یک‌شنبه 22 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی وتو نکردن قطعنامه شورای امنیت توسط آمریکا را نشانه‌ای از بحران در روابط میان این رژیم و کاخ سفید دانست.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت خارجه در قبال تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در غزه واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم به حملاتش به نوار غزه ادامه خواهد داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بیش از 6 ماه از آغاز جنایت وحشیانه رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی به نوار غزه می‌گذرد. در این حمله وحشیانه تا کنون بیش از 33 هزار نفر شهید شده‌اند و هزاران خانواده فرزندان، همسران و سایر اعضای خانواده خود را از دست داده‌اند. از سوی دیگر امروز در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی محفل بزرگ امام حسنی‌ها برگزار می‌شود که در آن بیش از 100 هزار نفر از مردم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم به حملاتش به نوار غزه ادامه خواهد داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از المنار، حزب الله لبنان نخستین ساعات بامداد امروز سه‌شنبه مواضع رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله قرار داد. در دو بیانیه جداگانه حزب الله درباره این حملات آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن و همچنین پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به روستا‌ها و خانه‌های غیرنظامیان در...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره آتش بس در نوار غزه را تصمیمی بازدارنده در مقابل جنایات رژیم صهیونستی گامی مثبت اما ناکافی دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز سه‌شنبه خانه‌ای را در شمال رفح در جنوب نوار غزه هدف حمله هوایی قرار داد که بر اثر آن 15 نفر از جمله 4 کودک و چند زن شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند. همچنین بر اثر بمباران گروهی از ساکنان محله «السعودی» در غرب رفح، یک فلسطینی شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند و نیرو‌های امدادی نتوانستند تعدادی از مجروحان را که...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه قطر دوشنبه شب درباره قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس فوری در غزه در ماه رمضان بیانیه داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه قطر دوشنبه شب درباره قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس فوری در غزه در ماه رمضان بیانیه داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی حماس دوشنبه شب تاکید کرد: ما به خواسته خود مبنی بر توقف کامل جنگ، خروج نیروهای اسرائیلی از نوار غزه، بازگشت آوارگان و مبادله حقیقی اسرا پایبندیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش مقاومت اسلامی حماس دوشنبه شب تاکید کرد: ما به خواسته خود مبنی بر توقف کامل جنگ، خروج نیروهای اسرائیلی از نوار غزه، بازگشت آوارگان و مبادله حقیقی اسرا پایبندیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده دائم فلسطین در شورای امنیت سازمان ملل متحد بامداد سه‌شنبه گفت: قطعنامه شورای امنیت در مورد آتش‌بس در غزه یک دستآورد بسیار مهمی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده دائم فلسطین در شورای امنیت سازمان ملل متحد قطعنامه شورای امنیت در مورد آتش‌بس در غزه را دستآوردی بسیار مهمی خواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر کنعانی تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در نوار غزه را پس از شش ماه ناکامی و ناتوانی در اتخاذ تصمیمی بازدارنده در مقابل جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونستی علیه شهروندان فلسطینی، گامی مثبت اما ناکافی دانست.