یک‌شنبه 22 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی لبنان از هدف قرار دادن تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در تپه التیحات با سلاح‌های راکتی و گلوله‌ای خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «کامالا هریس»، معاون رییس‌جمهور آمریکا نسبت به حمله زمینی اسراییل به شهر رفح در جنوب نوار غزه ابراز نگرانی کرد و عواقب بزرگ را برای اسراییل در صورت حمله زمینی به شهر رفح محتمل دانست. هریس برای اولین بار در در پاسخ به این سوال که آیا اگر اسراییل به سمت رفح حرکت کند عواقبی خواهد داشت یا خیر؟ پاسخ داد: «ما گام به گام پاسخ می‌دهیم و هر پاسخ و عواقبی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گزارش‌ها حاکی از آن است که کابینه نتانیاهو از مواضع قبلی خود عقب نشینی کرده و اکنون مایل است که صدها اسیر فلسطینی را بیش از آمار اعلام شده در مراحل اولیه توافق با فلسطینی‌ها آزاد کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گزارش‌ها حاکی از آن است که کابینه نتانیاهو از مواضع قبلی خود عقب نشینی کرده و اکنون مایل است که صدها اسیر فلسطینی را بیش از آمار اعلام شده در مراحل اولیه توافق با فلسطینی‌ها آزاد کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از تایمز اسراییل، مقامات صهیونیستی احتمال دستیابی به توافقی برای آزادی اسرای غزه را رد نمی‌کنند، زیرا گزارش‌ها حاکی از آن است که کابینه نتانیاهو از مواضع قبلی خود عقب نشینی کرده و اکنون مایل است که صدها اسیر فلسطینی را بیش از آمار اعلام شده در مراحل اولیه توافق با فلسطینی‌ها آزاد کند. منابع آگاه صهیونیستی و آمریکا که در مذاکرات قطر شرکت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های گذشته خانه‌های فلسطینی‌ها را در منطقه الحکر واقع در دیرالبلح در مرکز نوار غزه بمباران کردند.

وب‌گاه الف

کامالا هریس با بیان مخالفت‌های آمریکا درباره عملیات رفح، گفت، در صورتیکه اسرائیل حمله زمینی به شهر رفح در جنوب غزه را پیش بگیرد، با عواقب آن روبرو می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های گذشته خانه‌های فلسطینی‌ها را در منطقه الحکر واقع در دیرالبلح در مرکز نوار غزه بمباران کردند.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 50 سنت معادل 0.59 درصد افزایش به 85 دلار و 93 سنت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هیئت عالی امور عشایر فلسطین در غزه تاکید کرد که نیروهای اشغالگر روز یکشنبه تعدادی از اعضای کمیته‌های عشایر را در حالی که منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه و سازماندهی توزیع آن بین شهروندان گرسنه در شمال نوار غزه بودند، ترور کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هیئت عالی امور عشایر فلسطین در غزه تاکید کرد که نیروهای اشغالگر روز یکشنبه تعدادی از اعضای کمیته‌های عشایر را در حالی که منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه و سازماندهی توزیع آن بین شهروندان گرسنه در شمال نوار غزه بودند، ترور کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع مقاومت به المیادین گفتند که پاسخ رژیم اشغالگر به کارت مقاومت منفی است، خواسته‌های آن را رد و با انعطاف‌پذیری حماس به شیوه‌ای اشتباه برخورد می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع مقاومت به المیادین گفتند که پاسخ رژیم اشغالگر به کارت مقاومت منفی است، خواسته‌های آن را رد و با انعطاف‌پذیری حماس به شیوه‌ای اشتباه برخورد می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای تصرف 800 هکتار از اراضی فلسطین در دره اردن در کرانه باختری اشغالی از سوی رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه بار دیگر بر «مخالفت قاطعانه» خود با حمله رژیم صهیونیستی به رفح تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه بار دیگر بر «مخالفت قاطعانه» خود با حمله رژیم صهیونیستی به رفح تاکید کرد.