یک‌شنبه 22 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در نوار غزه را گامی مثبت اما ناکافی دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رژیم صهیونیستی در پی تصویب قطعنامه برقراری آتش بس فوری در غزه در شورای امنیت سازمان ملل و عصبانیت از تصویب این قطعنامه در تلاش است با اتهام زنی به ایران افکار عمومی جهان را منحرف کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اختلافات گسترده میان مقامات اسرائیلی موجب استعفای یکی از وزرای کابینه نتانیاهو شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از وزرای کابینه نتانیاهو در پی گسترش اختلافات میان مقامات اسرائیلی استعفا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر جنجالی رژیم صهیونیستی گفت: سازمان ملل و گوترش یهودستیز هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایتمار بن گویر گفت: سازمان ملل و گوترش یهودستیز هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیپلمات‌های روسیه و یمن درباره تحولات دریای سرخ و جنگ در غزه به گفت‌وگو پرداختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیپلمات‌های روسیه و یمن در خصوص تحولات دریای سرخ و جنگ در غزه با یکدیگر رایزنی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: «یوآو گالانت» وزیر جنگ اسرائیل مدعی شد که تا زمان آزادی تمامی اسرا توسط حماس این رژیم هیچ حقی برای پایان دادن به جنگ غزه ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهادت مجاهدان فلسطینی و فرماندهان ارشد جبهه مقاومت اسلامی را به خانواده‌های معظم این شهدا تبریک و تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر و نماینده دائم انگلیس در سازمان ملل اوضاع انسانی در باریکه غزه را بحرانی توصیف و بر لزوم ترسیم مسیر آتش‌بس به برقراری صلح پایدار تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در بیانیه جنبش حماس آمده است: ما از درخواست شورای امنیت برای برقراری آتش‌بس فوری استقبال می‌کنیم و بر ضرورت دستیابی به آتش بس پایدار که منجر به خروج تمامی نظامیان رژیم اشغالگر از نوار غزه و بازگشت آوارگان به خانه‌هایشان می‌شود، تاکید می‌کنیم. حماس اعلام کرد: ما بر آمادگی خود برای مشارکت در فرآیند تبادل فوری اسرا که منجر به آزادی اسرا از هر دو...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از ایرنا، 14 عضو از 15 عضو شورای امنیت سازمان ملل به قطعنامه ارائه شده توسط اعضای غیردائم این شوای برای برقراری آتش بس فوری در غزه رای مثبت دادند و از آن حمایت کردند و ایالات متحده آمریکا به عنوان عضو دائم این شورا، رای ممتنع داد و به این ترتیب قطعنامه برقراری آتش بس در غزه به تصویب رسید. آمریکا پیش‌تر سه قطعنامه آتش‌بس را وتو کرده بود،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر جنگ اسرائیل مدعی شد که تا زمان آزادی تمامی اسرا توسط حماس این رژیم هیچ حقی برای پایان دادن به جنگ غزه ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جنایات صهیونیست‌ها در غزه و حمله تروریستی در مسکو و کشته شدن تعداد بسیاری از انسان‌های بی گناه چندان اهمیتی برای سلبریتی‌های مدعی آزادی نداشت و درباره آن موضعی نگرفتند.

وب‌گاه الف

درپی اعلام آمادگی چهار کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در اظهاراتی به‌دوراز واقعیت، تلاش کرد تا این کشورها را از عملیاتی سازی تصمیم خود منصرف کند.