یک‌شنبه 22 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گزارشگر سازمان ملل در امور خشونت علیه زنان و دختران نسبت به افزایش تجاوز نظامیان اسرائیلی به زنان و دختران فلسطینی ابراز نگرانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیور: تل‌آویو به دنبال راهی برای خرید تسلیحات با دور زدن واشنگتن است، زیرا بیم آن می‌رود که ایالات متحده اقدامات خود را پس از تهاجم به شهر رفح در جنوب نوار غزه تشدید کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: مقاومت فلسطین شهرک صهیونیست‌نشین «اشدود» در شمال غزه را با راکت هدف قرار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل گفت که نهادهای بین المللی در نوار غزه با تمام شجاعت در حال انجام مأموریت خود هستند. گوترش در نشست خبری در امان پایتخت اردن همچنین از افزایش شمار کارکنان آژانش امدادرسانی برای آوارگان فلسطینی (آن روا) از ابتدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 171 نفر خبر داد. وی تصریح کرد: (آن روا) تحت شرایط...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک روزنامه عبری زبان نوشت: تل‌آویو به دنبال راهی برای خرید تسلیحات با دور زدن واشنگتن است، زیرا بیم آن می‌رود که ایالات متحده اقدامات خود را پس از تهاجم مورد نظر ارتش اشغالگر به شهر رفح در جنوب نوار غزه تشدید کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که شهر اشغالی «اشدود» را در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به ساکنان نوار غزه موشک‌باران کرده است. به گفته خبرنگار الجزیره، آژیرهای خطر در اشدود اشغالی در شمال نوار غزه به صدا درآمده است. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هم از رهگیری دو موشک از هشت موشک شلیک شده از غزه به سمت اشدود خبر داد. روزنامه صهیونیستی...

وب‌گاه عصر ایران

وزارت بهداشت فلسطین در غزه: ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات خود، در 24 ساعت گذشته 11 کشتار علیه ساکنان نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت 107 فلسطینی و زخمی شدن 176 نفر دیگر از آنها شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: وزارت خارجه چین اعلام کرد این کشور از قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه که قرار است امروز در شورای امنیت درباره آن رأی‌گیری شود، حمایت می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه چین خبر داد که این کشور از قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه که قرار است امروز در شورای امنیت درباره آن رأی‌گیری شود، حمایت می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، تدروس آدهانوم مدیرکل سازمان بهداشت جهانی تاکید کرد که گزارش‌های منتشر شده در خصوص حمله به بیمارستان امل در خان یونس و بازداشت کارکنان و بیماران این بیمارستان و خسارات وارده به آن به شدت نگران کننده است. وی در ادامه افزود: ما خواهان حمایت فوری از بیماران و کارکنان بیمارستان امل هستیم. باید در نوار غزه آتش بس اعلام شود. علاوه بر بیمارستان امل،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: متأسفانه ظرف چند روز گذشته بر اثر جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر، 180 تن از بیماران، کارکنان درمان و آوارگان فلسطینی محاصره شده در بیمارستان شفا به شهادت رسیده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: متأسفانه ظرف چند روز گذشته بر اثر جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر، 180 تن از بیماران، کارکنان درمان و آوارگان فلسطینی محاصره شده در بیمارستان شفا به شهادت رسیده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع فلسطینی از افزایش آمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به دیرالبلح خبر دادند و اعلام کردند که 22 نفر در جریان این حملات به شهادت رسیده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع فلسطینی از افزایش آمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به دیرالبلح خبر دادند و اعلام کردند که 22 نفر در جریان این حملات به شهادت رسیده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل سازمان ملل هشدار داد هر حمله زمینی اسرائیل به رفح، فاجعه انسانی به همراه خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل سازمان ملل گفت: بابت توقف حمایت مالی آنروا از سوی برخی کشورها، متاسف هستیم و بر حمایت از آن و افزایش فعالیت این نهاد پایبندیم.